In balans...in Helmond - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Natasja Marcus - WaarBenJij.nu In balans...in Helmond - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Natasja Marcus - WaarBenJij.nu

In balans...in Helmond

Door: Natasja

Blijf op de hoogte en volg Natasja

01 December 2007 | Nederland, Helmond

Goh, het is weer bijzonder om even in Helmond terug te zijn!!

Ik weet het, veel mensen vragen zich af waarom ik hiervoor gekozen heb, 2 keer even kort terug zijn in Helmond, maar dat is vooral een kostenoverweging geweest. De vliegtickets werden anders – tegen verwachting in – te duur. Daarom dus even op en neer.

En ik geniet ervan! Even kort thuis sfeer proeven, terwijl niets hoeft… niet poetsen, werken, boodschappen (nou ja, een paar dan) geen verplichtingen…alleen even leuke dingen doen, kleren wassen en de reisvoorraad weer aanvullen. En een paar geweldige mensen zien!

In balans...
Helemaal nog in de ban van Nepal, ben ik zo ontzettend relaxed op het moment, en zo in balans! Dat klinkt zweverig, haha, maar het is een te gek gevoel... (vooral als jullie weten dat ik op het moment van schrijven Om Mani Padme Hum op heb staan, mijn ceedeetje uit Nepal met de beroemde boeddhistische muziek) (heerlijk ontspannend, haha, iedereen aan te raden…) En dat voor de ‘trubbelaar die met tijden lekker onzeker en goed in twijfelen en slecht in beslissingen nemen’ is… ;)

En door dit gevoel en door het reizen en ontdekken voel ik me helemaal een Vrije Ziel!! Niets dat perse hoef en vooral niet de druk voelen van weer gaan werken.
Nee, weer gaan reizen!! Jippie!!
Oei oei, hoor ik jullie ook denken…dat wordt wat over 3 maanden… (ik ben tenslotte al bijna halverwege in mijn ‘verlof’)

Het is fantastisch om 5 maanden te reizen door verschillende landen. Ik kan mijn geluk niet op. Maar dat merken jullie wel uit de berichten !! :D
Het enige nadeel is een beetje dat ik het een wat snel moet loslaten en naar de achtergrond moet zetten, om me weer voor te bereiden op het volgende. Zo lijkt China al weer een eeuwigheid geleden...
Maar voor het volgende ben ik wel weer klaar! Met mijn reismaatje Christel van de week de laatste zaken doorgenomen. De tassen staan klaar, en vandaag mijn laatste avond slapen bij ons moederke en Sammy.

Morgen is het weer zover...

Op-naar-het-volgende-avontuur-kusjes
Van die Vrije Ziel...

  • 02 December 2007 - 09:23

    Wilma De Vries:

    hoi Natasja, ik wens jullie een hele goede reis en blijf vooral veel schrijven. Dat is genieten voor ons, arme zielen die thuis en op het werk moeten ploeteren. Heel, Heel veel plezier, groetjes Wilma de Vries

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Natasja

Welkom op mijn reissite !! Check hier waar ik op de wereld uithang en wat ik allemaal meemaak ! Samen met Maria en later met Christel ! Tenminste… als ik tijd heb om hier berichtjes voor jullie achter te laten. Want met een wereld te ontdekken… Spannende, ontroerende, saaie, spontane, indringende, ontnuchterende, fantastische, schrikbarende, opwekkende (en nog veel meer) berichtjes zullen jullie hier misschien kunnen vinden (maar misschien ook niet). En wie weet ook een fotooke af en toe ! En…als jullie tijd hebben, laat dan ook eens een berichtje achter ! Wil je een meer persoonlijk berichtje achterlaten dat niet voor iedereen te zien is, dan kun je ook mailen naar natasjamarcus@kpnplanet.nl. Iedereen persoonlijk terugberichten kost veel tijd, is de ervaring. En reistijd is te spannend om te verliezen… Dus, verwacht niet altijd een berichtje terug. Hoop dat jullie een beetje mee genieten van onze belevenissen !! See you soon (but not to soon) ! Reiskusjes van Natasja P.S. Alvast fijne kerstdagen en a happy new year !! Want ik ben er nie !

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 268
Totaal aantal bezoekers 517728

Voorgaande reizen:

27 November 2014 - 30 December 2014

Nepal - Gokyo meren en Everest Base Camp

05 Maart 2014 - 20 Maart 2014

Brazilië - Pipa

29 December 2013 - 29 December 2013

Korte reisjes 2013

17 Februari 2013 - 24 Februari 2013

Wintertocht in de Alpen 2013

25 Juni 2012 - 30 Augustus 2012

88 tempeltocht van Shikoku - Japan

02 Oktober 2011 - 24 Oktober 2011

Zanzibar

03 December 2010 - 26 December 2010

Nepal - Langtang & Helambu

06 December 2009 - 29 December 2009

Nepal - Annapurna Circuit

17 December 2008 - 30 Januari 2009

Thailand - Cambodja - Vietnam

06 Oktober 2007 - 02 Maart 2008

China - Nepal - Nieuw Zeeland - Thailand

Landen bezocht: