In balans...in Helmond - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Natasja Marcus - WaarBenJij.nu In balans...in Helmond - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Natasja Marcus - WaarBenJij.nu

In balans...in Helmond

Door: Natasja

Blijf op de hoogte en volg Natasja

01 December 2007 | Nederland, Helmond

Goh, het is weer bijzonder om even in Helmond terug te zijn!!

Ik weet het, veel mensen vragen zich af waarom ik hiervoor gekozen heb, 2 keer even kort terug zijn in Helmond, maar dat is vooral een kostenoverweging geweest. De vliegtickets werden anders – tegen verwachting in – te duur. Daarom dus even op en neer.

En ik geniet ervan! Even kort thuis sfeer proeven, terwijl niets hoeft… niet poetsen, werken, boodschappen (nou ja, een paar dan) geen verplichtingen…alleen even leuke dingen doen, kleren wassen en de reisvoorraad weer aanvullen. En een paar geweldige mensen zien!

In balans...
Helemaal nog in de ban van Nepal, ben ik zo ontzettend relaxed op het moment, en zo in balans! Dat klinkt zweverig, haha, maar het is een te gek gevoel... (vooral als jullie weten dat ik op het moment van schrijven Om Mani Padme Hum op heb staan, mijn ceedeetje uit Nepal met de beroemde boeddhistische muziek) (heerlijk ontspannend, haha, iedereen aan te raden…) En dat voor de ‘trubbelaar die met tijden lekker onzeker en goed in twijfelen en slecht in beslissingen nemen’ is… ;)

En door dit gevoel en door het reizen en ontdekken voel ik me helemaal een Vrije Ziel!! Niets dat perse hoef en vooral niet de druk voelen van weer gaan werken.
Nee, weer gaan reizen!! Jippie!!
Oei oei, hoor ik jullie ook denken…dat wordt wat over 3 maanden… (ik ben tenslotte al bijna halverwege in mijn ‘verlof’)

Het is fantastisch om 5 maanden te reizen door verschillende landen. Ik kan mijn geluk niet op. Maar dat merken jullie wel uit de berichten !! :D
Het enige nadeel is een beetje dat ik het een wat snel moet loslaten en naar de achtergrond moet zetten, om me weer voor te bereiden op het volgende. Zo lijkt China al weer een eeuwigheid geleden...
Maar voor het volgende ben ik wel weer klaar! Met mijn reismaatje Christel van de week de laatste zaken doorgenomen. De tassen staan klaar, en vandaag mijn laatste avond slapen bij ons moederke en Sammy.

Morgen is het weer zover...

Op-naar-het-volgende-avontuur-kusjes
Van die Vrije Ziel...

• 02 December 2007 - 09:23

Wilma De Vries:

hoi Natasja, ik wens jullie een hele goede reis en blijf vooral veel schrijven. Dat is genieten voor ons, arme zielen die thuis en op het werk moeten ploeteren. Heel, Heel veel plezier, groetjes Wilma de Vries