Marcel's Birthday Party... - Reisverslag uit Ban Khao Lak, Thailand van Natasja Marcus - WaarBenJij.nu Marcel's Birthday Party... - Reisverslag uit Ban Khao Lak, Thailand van Natasja Marcus - WaarBenJij.nu

Marcel's Birthday Party...

25 Februari 2008 | Thailand, Ban Khao Lak

Khao Lak, 17 februari 2008

Uitgenodigd door zo'n beetje iedereen voor Marcel's Borthday Party taaien Ilona en ik em savonds af naar Song's Bar in Ban Jang, een plaatsje verderop. Chris gaat vanavond niet mee.

No idea who Marcel is...:D
Maar hij wordt 54, is een hippieachtige Rolling Stone, en hey..dat moet gevierd worden.

We zien daar weer de gebruikelijk en nieuwe gasten...!!
En having a really good time !!

Het is niet echt druk, maar de gezelligheid des te groter !!!

De muziek alright en goeie drankjes...tja wat wil je met een nederlandse eigenaar... hahaha

Ilon gaat iets eerder naar huis. Een Engelsman waarmee ze twee weken eerder een dat hier heeft gehad brengt haar even met de bike op en neer (Thailand is ook de wereld van bike's oftewel scooterachtigen)
Ze vertelde dat de date leuk was, maar hij 2 weken niets heeft laten horen, en zich hier nu weer aan haar voordoet...Ze gaf me de induk dat ze em niet echt leuk vond. Maar praat toch een deel van de avond met hem, en laat hem haar taxi zijn.
Hij is ook in en mum van tijd terug.

Ik - ondertussen - heb een wezenloos goei gespek met jonge Martin - oftewel green eyes - en Marcel. Hand in hand, zat, sterke verhalen, veel lol, drinkt Marcel een of andere bruine pulp...op mijn vraag wat het is, zegt ie neem een shot...uit de dop van de fles...
Bah, wat lekker vies...hup wegspoelen met Vodka Redbull.. Toch nog maar eentje proberen...Bah, nog steeds zo lekker vies, en nog eens wegspoelen...En d verhalen worden maar sterker en sterker...;) ;) !!
Een laatste dan nog...Omdat het Marcels Birthday is...

Als ik naar de plee moet, en opstaa en me zat voel zoals ik me nog nooit gevoeld heb...(nou ja, wel zat in eenzelfde niveau, maar nooit met zo'n gevoel... ;)) krijg ik het briljante idee, om nog eens naar de naam van de pulp te vragen...
Speciaal voor zijn verjaardag gemaakte Cannabis Rum !!!!!! :D :D :D
Blijk ik soort stoned te zijn, hahahahahahaha...
Vreemd, maar wel lekker... :D :D :D
Welcome to Khao Lak !!!!!!!!!

Ilona's Engelsman heeft het daarna een beetje moeten ontgelden...want ik heb hem voorzichtig de wacht aangezegd dat ie haar (want je moet je voorstellen dat Ilona een heel rustig, puur, en meest aardige vrouw is die je kunt voorstellen) goed moet behandelen en dat ie anders met mij te maken krijgt...
Gaat ie ineens over tot een "why don't you like me, what have I done wrong" en dat tegen iedereen vertellend... Why doesn't she like me ?!
Ik zeg heel kalm - net als de rest- I don't know what you're saying, I don't know you, so cannot say is youre nice or not...jus treat my friend Ilona nice !!"

Maar....de volgende dag krijg ik netjes van Martin te horen, dat ik toch echt wel gezegd heb...dat ik hem niet likedte !! OEps... :D :D :D

Heay....what an I say...It was the cannabis not me...!!! ;) ;)

Keurig netjes op de bike teruggebracht door Martin by the way...as a real - green eyed - gentleman...
en de rest hou ik voor mezelf, hahahahaha. !!

Cannabis-and-happy-birthday-kisses !!
xx

• 25 Februari 2008 - 11:57

Maria:

Even een moederlijke opmerking,
    let je wel op met de drankjes die je niet kent en met de Zweed met zijn wel hele mooie ogen waar je in kan verdrinken.
    Sammy schud ook al zijn kopje, vrouwtje toch.
    xxxxxxxxxxx van ons
    riolering stuk daarom thuis.

• 25 Februari 2008 - 15:53

Zien:

Hahaha, ik zie ut helemaal voor me... gij zo zat as unnen aap tegen diejen engelsman ant preken... Rustig?? Yeah right. :-)
    xx

• 26 Februari 2008 - 09:58

Natasja:

Hahaha...Ien, ge kent me toch ! Ik ben altijd rustig..!! ;)

• 29 Februari 2008 - 12:34

Anne:

Volgende vakantie gaat naar Zweden zo te horen;-)?!