Reacties - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Natasja Marcus - WaarBenJij.nu Reacties - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Natasja Marcus - WaarBenJij.nu

Reacties

Door: Christel

Blijf op de hoogte en volg Natasja

03 Januari 2009 | Thailand, Phuket

Geertdebelg | 3 januari 2009
Hé Christel, wat ben ik blij dat jullie daar bij tasja zijn. het maakt het voor mij helemaal dragelijk. Ik ken gelukkig de kracht van tasj en die maakt er weer het beste van. Er zal wel weer een boodschap achter alles te vinden zijn, maar toch wel erg jammer dat ze de reis niet helemaal beleven kan. Ze heeft er zo hard naartoe geleefd. Ik hoop dat ze de verloren weken later nog een keertje mag opnemen van de gemeente helmond! Geef ze maar eens een (voorzichtige )dikke knuffel van mij!!!

claudia en jan | 3 januari 2009
Gelukkig. Jullie doen het echt goed daar samen. Super. Een kennis van mij heeft een tijd lang in Taailand in een ziekenhuis vertoeft dus we wisten al wel dat de standaard zeker niet onder doet voor Nederland. Geluk bij een ongeluk. Het zal in Cambodja/Vietnam vast minder zijn.
De rest van de reis kan helaas niet doorgaan nu nee, maar jullie houden dagen genoeg over om dat over te doen. Er zal vast een reden voor zijn dat het zo moest gaan..?En wij zijn altijd blij dat we jullie weer snel terugzien in het ijs-koude Nederland. Geef Natas een knuffel van ons. En wens haar max sterkte en min pijn.

janentiny | 3 januari 2009
hallo christel, wij hoorde van nastasja's ongeluk en hebben de site gevonden.
wil jij natasja sterkte wensen van ons en een goed reis terug voor jullie beide.
groetjes jan en tiny
(overburen nr. 2)

S!moon, Lau en Smur | 3 januari 2009
Hi meiden,
Fijn dat operatie goed verlopen is. Lautje is ondertussen een beetje gewend aan de vrieskou hier. S!moon en ik, stonden heel "hallo goodbye" achter het raam haar op te wachten met ballon en koffertje warme kleren (die ze nog steeds niet heeft aangedaan, joggingpak zit erg comfi maar die moet dadelijk toch echt vervangen worden dooe spijkerbroek, trui en camel laarzen). Jammer alleen, dat we haar even moesten bellen, zodat ze ons ook leuk zag zwaaien . We zitten nu gezellig in het pittoreske huisje van Simoon aan de thee met uitzicht op een bevroren plas waar mensen leuk aan het schaatsen zijn. Niet helemaal een zonsondergang waar Lau aan gewend is geraakt (maar ze moet het er maar mee doen).
Geniet nog van het mooie weer daar en Natas een voorspoedig herstel. Dat zal wel lukken met de goed en lieve zorgen van Chrissie.
Lautje probeert morgen langs de moeder van Natas en de ouders van Chrissie te gaan. En is erg blij dat de operartie goed gegaan en vond het fijn jullie daar vanochtend over te hebben gesproken. Pas goed op elkaar en volgens haar eigen zeggen is ze hier ook in goede handen (S!moon en ik verzinnen het echt niet).

Oh ja, de slaappil heeft 5 uur geholpen en heeft haar goed gedaan, was minder in de lucht het vliegtuig ging uitgerekend tekeer van de turbulentie (lijkt op teletubbie)toen Lau alleen van Bangkok naar Adam vloog.
Goed tot zover. Liefs en dikke kus van de meisjes hier.
p.s. Starbucks op Schiphol was zeker geen overbodige luxe de trip terug naar NL. Ff bijkomen en kletsen, alvorens we naar S!moon zijn gereden.
XXX

Arnold&Thea | 3 januari 2009
Hallo Christel, bedankt voor jouw berichten en foto's. Dat geeft een heel duidelijk beeld van wat er allemaal gebeurt is en ook hoe jullie er voor elkaar zijn. Wil je Natas de hartelijke groeten doen en natuurlijk een snel herstel wensen en dat chinees gezegde zal voor haar hopelijk waar zijn. Laura is goed aangekomen in NL en opgehaald door Muriel en Simoon en kan haar verhaal ook kwijt. Zondag is zij weer thuis in Geldrop. Jij en Natas het allerbeste gewenst!

anne | 3 januari 2009
Dag schatten!!
Sorry dat ik pas zo laat iets van me laat horen...denk dat ik stiekem verdrongen had dat jullie weer lekker in Thailand zitten!!
Net alle berichten achter elkaar gelezen en het klonk allemaal weer geweldig, maar dit einde had ik natuurlijk niet verwacht!! Ik ben me rot geschrokken! Wel fijn om ook gelijk te kunnen lezen dat het inmiddels weer goed gaat met Natas...de bikkel! En zuster Chris...super dat je er zo kan zijn en alles geregeld hebt!

Jammer dat zoiets moet gebeuren op Kao Lak, echt jullie plekje in Thailand...en dan gelijk einde van de reis. Zonde, maar het vervolg komt nog wel een keer. Mooi excuus om gewoon NOG een keer te gaan!
Nou een hele dikke knuffel voor jullie allebei en hopelijk tot heel snel in Helmond!
kus an

anne | 3 januari 2009
Vergeet ik helemaal...allebei een heel gelukkig nieuw jaar! Laten we er gewoon vanuit gaan dat het Chinese gezegde klopt, dan wordt de rest van het jaar TOP!!
kus

Judith | 3 januari 2009
Hej Christel;
nee he? Wat ongelooflijk erg is dit zeg! Maar ik lees al wel dat jullie er samen goed doorheen helpen. Ik ken je ook niet anders moet ik zeggen.
Houd jullie haaks daar.
Liefs; Juut X

Enny | 4 januari 2009
Ha Chrissie,
Fijn dat op de foto's te zien is dat Natas haar humor en lach nog heeft. Ze heeft het toch maar getroffen met jou daar erbij ondanks de ellende. Ik hoop dat ze snel opknapt en sterk genoeg is voor de reis. Fijn dat ze daar in goede handen is maar ik kan me voorstellen dat ze toch ook weer heel graag thuis is. toi toi toi samen.

Maria | 4 januari 2009
Hoi Natasja,
Wat fijn om te zien dat er zo goed voor je gezorgd word,zowel door de verpleging als door je maatjes. chapo. xxxxxxx

chontelle | 4 januari 2009
gaat het goet met jou en gaat het ook goet met natasja xxxxx van chontelle