My 1 Minute of Fame op RTL5 !! - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Natasja Marcus - WaarBenJij.nu My 1 Minute of Fame op RTL5 !! - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Natasja Marcus - WaarBenJij.nu

My 1 Minute of Fame op RTL5 !!

Blijf op de hoogte en volg Natasja

11 Januari 2013 | Nederland, Helmond




Zondag 20 januari om 17.30 uur! RTL5!
Kijken!


RTL5 start op zondag 20 januari (17.30-18.00 uur) met een nieuw reisprogramma Overal & Nergens.
Een programma waarbij reizigers en hun "way of life" centraal staan. 8 afleveringen lang.

En daarvoor ben ík benaderd!
Mijn korte reisfilmpjes van mijn tocht op het eiland Shikoku in Japan afgelopen zomer zijn opgevallen!

Op dit moment worden mijn filmpjes gemonteerd. De producent puzzelt nog in welke aflevering het aan te haken is. Als alles doorgaat zoals gepland ben ik een van de hoofdpersonen die in een aflevering voorbij komt.
Die datum is dus nog onbekend.

Wél wordt voor de eerste uitzending op 20 januari al één shot van me gebruikt. Een shot waarin ik vertel dat het zwaar is. :)
Geen losstaand shot - zegt de producent - maar ter introductie van het programma. Een mix van shots van de hoogtepunten, maar ook dieptepunten, waarin het programma uitgelegd wordt.

Op 20 januari dus de aftrap!!
En zodra ik weet of mijn item definitief uitgezonden gaat worden én wanneer, laat ik het weten!

So for sure my 5 seconds of fame op 20 januari... ;)
And big change a few minutes of fame later on...


Kus
Natasja


Meer info?

http://www.facebook.com/#!/overalennergens
Een van de geeltjes op het planbord... dat ben ik. ;)



  • 11 Januari 2013 - 23:18

    Roger Jansen:

    Leuk! Wij gaan zeker kijken. Have Fun!

  • 11 Januari 2013 - 23:58

    Annette:

    Leuk Natasje dat het doorgaat! Het staat al de agenda en we gaan zeker kijken!! Leuk een beroemdheid in de kennissenkring!!! Wordt je toch nog een televisie ster!!!!
    Groetjes Annette

  • 12 Januari 2013 - 05:39

    Inge:

    Wouw! Das vet...wie weet hou je er een eigen reisprogramma aan over :-)...wanneer is de handtekeningsessie?

  • 12 Januari 2013 - 10:02

    Carel:

    Klasse! Dat wordt zeker kijken.

  • 12 Januari 2013 - 15:58

    Ilja Keizer:

    Ha die Natascha, geweldig leuk. We zijn erg benieuwd en jouw bijzondere avonturen
    zullen aardig in beeld en woord worden gebracht.
    We gaan kijken. Succes

  • 14 Januari 2013 - 12:56

    Marian Van Den Nieuwenhof:

    Hoi Natasja,

    Zie je wel, jouw mooie reisverslagen vallen echt in de smaak bij iedereen!!! Iedereen valt het op hoe boeiend ze zijn!!! Daarom, blijf schrijven over jouw bijzondere avonturen en wie weet is dit de 1e stap naar een heel mooi toekomstig boek. Ik ga jouw zeker volgen op tv!!

    Veel plezier!

    Groetjes,
    Marian.

  • 16 Januari 2013 - 14:49

    Jan:

    Heeeeeey, wat zie ik nu dan....

    Een oud collega van de Gem Helmond...

    Da's lang geleden.......zucht......tijd vliegt!

    Denk niet dat je je nog iets van mij kan herinneren maar werkte op de afdeling automatisering en kwam regelmatig bij jullie over de vloer....(was in '98/'01 of zoiets)

    Grappig dat ik je zo nog eens tegenkom......reislustig en wel.

    Zie dat je ook wat landen hebt gezien die ik heb bezocht.....gaaf hoor!

    Zal zondag eens een bliekske werpen.....

    Groetjes, Jan


  • 19 Januari 2013 - 18:35

    Natasja:

    Hoi Jan,

    Heb denk ik een vermoeden wie je bent. Als je ook een achternaam hebt? :)

  • 20 Januari 2013 - 18:15

    Carel En Annette:

    Dat ging dus echt wel! Leuk je te zien op TV. Zijn benieuwd als je echt verder in beeld komt.

  • 24 Januari 2013 - 11:23

    Jan Van De Bovenkamp:

    Klopt je vermoeden?

  • 26 Januari 2013 - 21:27

    Natasja:

    Hoi Jan, jep, het klopt. Ik had jou in gedachten. Wist dat dit je achternaam ongeveer was. :) Je kunt me vinden op linked in. :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Helmond

Natasja

Welkom op mijn reissite !! Check hier waar ik op de wereld uithang en wat ik allemaal meemaak ! Samen met Maria en later met Christel ! Tenminste… als ik tijd heb om hier berichtjes voor jullie achter te laten. Want met een wereld te ontdekken… Spannende, ontroerende, saaie, spontane, indringende, ontnuchterende, fantastische, schrikbarende, opwekkende (en nog veel meer) berichtjes zullen jullie hier misschien kunnen vinden (maar misschien ook niet). En wie weet ook een fotooke af en toe ! En…als jullie tijd hebben, laat dan ook eens een berichtje achter ! Wil je een meer persoonlijk berichtje achterlaten dat niet voor iedereen te zien is, dan kun je ook mailen naar natasjamarcus@kpnplanet.nl. Iedereen persoonlijk terugberichten kost veel tijd, is de ervaring. En reistijd is te spannend om te verliezen… Dus, verwacht niet altijd een berichtje terug. Hoop dat jullie een beetje mee genieten van onze belevenissen !! See you soon (but not to soon) ! Reiskusjes van Natasja P.S. Alvast fijne kerstdagen en a happy new year !! Want ik ben er nie !

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 749
Totaal aantal bezoekers 517798

Voorgaande reizen:

27 November 2014 - 30 December 2014

Nepal - Gokyo meren en Everest Base Camp

05 Maart 2014 - 20 Maart 2014

Brazilië - Pipa

29 December 2013 - 29 December 2013

Korte reisjes 2013

17 Februari 2013 - 24 Februari 2013

Wintertocht in de Alpen 2013

25 Juni 2012 - 30 Augustus 2012

88 tempeltocht van Shikoku - Japan

02 Oktober 2011 - 24 Oktober 2011

Zanzibar

03 December 2010 - 26 December 2010

Nepal - Langtang & Helambu

06 December 2009 - 29 December 2009

Nepal - Annapurna Circuit

17 December 2008 - 30 Januari 2009

Thailand - Cambodja - Vietnam

06 Oktober 2007 - 02 Maart 2008

China - Nepal - Nieuw Zeeland - Thailand

Landen bezocht: