New Years Eve @ Liverpool - Reisverslag uit Liverpool, Verenigd Koninkrijk van Natasja Marcus - WaarBenJij.nu New Years Eve @ Liverpool - Reisverslag uit Liverpool, Verenigd Koninkrijk van Natasja Marcus - WaarBenJij.nu

New Years Eve @ Liverpool

Door: Natasja

Blijf op de hoogte en volg Natasja

04 Januari 2015 | Verenigd Koninkrijk, Liverpool

31 december 2014
1 en 2 januari 2015

Zo ben ik terug uit Nepal en vier ik de kerst thuis.
Zo ben ik met vrienden in Liverpool om Oud op Nieuw samen te vieren!
Een goed begin van een nieuw jaar!

Liverpool …
Havenstad aan de River Mersey en de Ierse Zee.
Thuis van voetbalclubs Liverpool en Everton.
Stad van 500.000 scousers, zoals de inwoners heten.
Stad met vele monumenten op de Unesco Werelderfgoedlijst.
Hoofdstad van de Merseybeat in de jaren zestig.
Thuis van The Beatles en vele andere Engelse bands.
Stad van oneindig veel authentieke pubs!

So what WE did??
Celebrated a great New Years Eve in the pubs of Liverpool!
Had a nice walk on New Years Day with lots of food and drinks!
And ended up at The Famous Cavern Club of Liverpool! Home of The Beatles, stage for The Rolling Stones, Queen, Eric Clapton, Gerry & The Pacemakers, Chuck Berry, Rod Stewart, The Who, Adèle and many others!
Loved it!

Thanks John, Angela & Jonas, Bart & Michelle for great times together!
En zoals de scousers zeggen: You never walk alone!

Happy New Year to us all!

You-never-walk-alone-kusjes
Natasja

P.S. Voor de toeristische ontdekking van Liverpool zal ik nog een keer terug moeten … ;)

Voor foto's kijk op http://natasjamarcus.com/

• 06 Januari 2015 - 19:29

Wim Swinkels:

Hoi Natasja,
    Klinkt goed allemaal ! Liverpool heeft inderdaad nogal een muziekhistorie, lijkt me geweldig om dat allemaal te beleven. Gisteren heb ik je gemist bij de nieuwjaarsreceptie in 't Speelhuis en zodoende heb ik je nog geen voorspoedig 2015 kunnen wensen. Bij deze dan: een gelukkig en gezond 2015. Leuk als we nog een keer een afspraak maken om wat bij te praten. Laat maar weten wanneer je tijd hebt zo ergens in het voorjaar.
    groetjes,
    Wim