Missen…? - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Natasja Marcus - WaarBenJij.nu Missen…? - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Natasja Marcus - WaarBenJij.nu

Missen…?

Door: Natasja

Blijf op de hoogte en volg Natasja

04 Oktober 2007 | Nederland, Helmond

“Oh wat zullen we jou gaan missen…”

Dat hoor ik de laatste weken regelmatig. Ontzettend lief, en natuurlijk heel goed voor mijn ego! ;-) … maar ja, wat moet ik daarop terug zeggen…
Met een andere wereld die voor me opengaat, ben ik toch meer het type “uit het oog, uit het hart”. Van andere reizen weet ik dat ik dan niet erg met thuis en met jullie bezig ben…hoe lief ik jullie ook vind! Pas terug in Helmond, komt een beetje een besef van hoe fijn het is om weer thuis te zijn en jullie allemaal te zien! Maar tijdens het reizen…nee… Tenminste, tot nu toe niet (misschien gaat het nu bij een reis van 5 maanden wel helemaal anders voelen). Dus… het is niet persoonlijk bedoeld als ik niet terug zeg dat “ik ook jou zal missen…”

Toch zijn er wel een paar uitzonderingen…

Mijn Sammy
Degenen die Sammy niet kennen…Hij is het liefste katje van de hele wereld!!! Al weken kan ik genietend naar hem kijken, en dan weet ik dat ik em kei erg ga missen! 5 maanden kan ik niet van hem genieten, niet knuffelen en kussen en niet ruiken en horen. Hmm… :-( En hij voelt al een tijdje aan dat er iets gaat gebeuren…en vandaag is het helemaal merkbaar. Normaal als ik deze berichtjes typ, ligt ie op mijn pc of op mijn hand…nu laat ie zich niet eens zien! Hij is verontwaardigd…en gaat mij misschien ook wel een beetje missen…

Finn en Ike
De 2 geweldigste en liefste neefjes op de wereld! ;-)
Die superknuffels en kusjes…oh wat ga ik die missen!! Tante zijn van die moppies is toch wel heel bijzonder!! Op hun verjaardagen ben ik er niet. Finn in januari 7, en Ike in februari alweer 4… Tja, dat zal ik dan met bijzondere kadootjes goed moeten maken…Jongens, mail af en toe een verhaaltje, en laat me weten welke woordjes jullie nog meer op school leren dit jaar! Duizend kusjes, knuffels en handkussen!

Zien
Jullie hebben haar naam al in meerdere versies voorbij zien komen…Zien, Big Mama, Ons Ien, de gekste, oftewel Ineke!! Mijn nichtje, maar ook mijn maatje!! Veul lol en goeie gesprekken… soms een hoop gezwets en gezanik, soms serieuze gesprekken, en soms hebben we nie veul te missen (maar toch bellen he)… Tja, da ga ik missen. Daarbij is ze ook regelmatig mijn drink – partner in crime – maatje. Alleen is zij meestal eerder thuis dan mij, maar ik kan het meestal de volgende dag navertellen :D !En ik heb ze moeten beloven geen foto’s meer van d’r te plaatsen die haar brave imago nog verder schaden…

Smam…
Tja, die mag me nog een maand hebben…
Met haar ga ik nog een geweldige reis naar China maken! Ik hoef jullie niet te vertellen hoe super ons mam is, in alle opzichten! Vanzelfsprekend zal ik haar missen!
Mam, je geen zorgen maken straks… alleen meegenieten van alle verhalen!! Je hebt in ieder geval Sammy om lekker voor te zorgen en te knuffelen!

En de rest…missen zal ik jullie misschien niet, maar er wel van genieten als ik jullie straks weer zie!! En in alle eerlijkheid…ik hoop niet dat die 5 maanden te snel voorbij gaan!!

lieve-mensen-kusjes

  • 05 Oktober 2007 - 10:21

    Ad De Kroon:

    Bijna is het zover. Super spannend. We zullen je volgen. Volgens mij is het een van de beste dingen, die je in je leven kunt doen. Haal er alles uit, wat er in zit. Wel braaf bijven.
    Groeten, Ad.

  • 05 Oktober 2007 - 12:11

    Fransien En Paul Ver:

    wij wensen jullie een hele vakantie en gezond weer terug,geniet er van.

    fam. verschuren

  • 05 Oktober 2007 - 15:25

    Trudy:

    hey natjasja en maria
    nou nogmaals een hele hele goeie reis...
    en hoop dat jullie ervan gaan genieten
    veel plezier en goed op jullie zelf passen!!!
    groetjes xxx

  • 05 Oktober 2007 - 16:36

    Zien:

    Ohhhh Boehoehoehoe.... ik vind het al zo moeilijk en nou ook nog die lieve woorden (wa ik natuurlik heulemoal nie van jauw gewend ben). Nou matje, ik zal je in ieder geval ook missen maar dat wist je al. Wa zal ik nog vaak onder het genot van een biertje tegen iemand zeverend aanhangen over hoeveel ik oe mis. Maar.... geniet en zoals Ad ook al zei.. haal eruit uit wat er in zit. xx

  • 05 Oktober 2007 - 17:47

    Christel:

    Whahahahaaaa! Ik mag mee!!!!! :D :D :D Straks dan ... ;)

    Veel plezier samen in China! Ik hou de site in de gaten, dus kom maar op met die berichten en foto's!


  • 05 Oktober 2007 - 20:53

    Maaaama:

    als gallie heur got missen dan koom de mar bai meen op din borrel en zwetsen,wonnie

  • 08 Oktober 2007 - 09:40

    Neuske:

    hey skon, was zo met oe bezig da'k het hille weekend Chinees heb gegeten.
    Hebbe ze daar ok 'babi pang Wang'? x

  • 11 Oktober 2007 - 14:26

    Natasja:

    Hee Neuske
    Neie, heb allenig nog maor witte rijst gehad...denk da ze gin bami kenne hier.
    xx

  • 11 Oktober 2007 - 15:26

    Natasja :

    Alleen witte rijst......ge moet nu als zun uitgemergeld globetrotterke terugkomen hè?
    xTas

  • 11 Oktober 2007 - 15:27

    Natasja :

    nu moet nie zijn
    xtas

  • 12 Oktober 2007 - 13:13

    Natasja M:

    Hey Tas, ge moet effe verduidelijken welke Natasja gij bent, anders snapt de rest er niks mir van, haha. Zelfs ik moes effe kieken wie nou wie is...:D

    x
    De 'echte' Natasja
    (hihi)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Natasja

Welkom op mijn reissite !! Check hier waar ik op de wereld uithang en wat ik allemaal meemaak ! Samen met Maria en later met Christel ! Tenminste… als ik tijd heb om hier berichtjes voor jullie achter te laten. Want met een wereld te ontdekken… Spannende, ontroerende, saaie, spontane, indringende, ontnuchterende, fantastische, schrikbarende, opwekkende (en nog veel meer) berichtjes zullen jullie hier misschien kunnen vinden (maar misschien ook niet). En wie weet ook een fotooke af en toe ! En…als jullie tijd hebben, laat dan ook eens een berichtje achter ! Wil je een meer persoonlijk berichtje achterlaten dat niet voor iedereen te zien is, dan kun je ook mailen naar natasjamarcus@kpnplanet.nl. Iedereen persoonlijk terugberichten kost veel tijd, is de ervaring. En reistijd is te spannend om te verliezen… Dus, verwacht niet altijd een berichtje terug. Hoop dat jullie een beetje mee genieten van onze belevenissen !! See you soon (but not to soon) ! Reiskusjes van Natasja P.S. Alvast fijne kerstdagen en a happy new year !! Want ik ben er nie !

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 251
Totaal aantal bezoekers 518651

Voorgaande reizen:

27 November 2014 - 30 December 2014

Nepal - Gokyo meren en Everest Base Camp

05 Maart 2014 - 20 Maart 2014

Brazilië - Pipa

29 December 2013 - 29 December 2013

Korte reisjes 2013

17 Februari 2013 - 24 Februari 2013

Wintertocht in de Alpen 2013

25 Juni 2012 - 30 Augustus 2012

88 tempeltocht van Shikoku - Japan

02 Oktober 2011 - 24 Oktober 2011

Zanzibar

03 December 2010 - 26 December 2010

Nepal - Langtang & Helambu

06 December 2009 - 29 December 2009

Nepal - Annapurna Circuit

17 December 2008 - 30 Januari 2009

Thailand - Cambodja - Vietnam

06 Oktober 2007 - 02 Maart 2008

China - Nepal - Nieuw Zeeland - Thailand

Landen bezocht: