Afscheidsfeestje!!! - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Natasja Marcus - WaarBenJij.nu Afscheidsfeestje!!! - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Natasja Marcus - WaarBenJij.nu

Afscheidsfeestje!!!

Door: Natasja

Blijf op de hoogte en volg Natasja

30 September 2007 | Nederland, Helmond

Gisteren was het dan zover, mijn afscheidsfeestje!!! Lekker met vrienden en familie!
Het halve huis verbouwd, het nodige glaswerk gesneuveld (waaronder mijn favoriete-waar-ik-al-17-jaar-besse-uit-drink-drinkglas :( ), de versterker oververhit van de overuren, veel gezever van al die lieve zatte mensen, buren die nie kenne slapen van de herrie, 17 kratten bier op (van de 19!), half Helmond rond gebeld om vooral te laten horen hoe de muziek op min feestje klinkt (sorry voor diegenen die dit overkomen is…), laatste 2 om 6 uur de deur uitgezet, en zelf zat te bed gegaan na bekant een hele fles besse in min kraag. Twas dus weer een ouwerwets feessie!!! :D
En the day after lijkt het of er een bom in mijn huis ontploft is!!

En ik zie mezelf nog stappe stappe stappe met lege kratten naar de stal over een door mollen verzakt grasveldje, en weer stappe stappe stappe met volle kratten over dazelfde veldje…en ik hoor mezelf nog denken ‘kiek naw oit, dalik stroikeldu over ne graspol en lidde mi oe gezichje op diejen krat bier op den grond…en dan kende ut reize wel vergètuh!
Maar het is allemaal goed gekomme!

Mijn reismaatje Christel was er niet bij. Zij had haar eigen feestje, want ze is gisteren 35 (!) geworden!!!! Samen vieren was er niet bij…want we kwamen er achter dat 2 kwèkfamilies in een te kleine ruimte teveul van ut goei is!! Wij hebben op mijn feestje wel even met dir gebeld, en met zijn pak-em-beet vijfendertigen voor Chrissie gezongen!! Proficiat meid, hik…! :D

En over the day after gesproken…ik weet nu hoe het voelt om tijdens het poetsen 8 keer met mijn kop ondersteboven in de plee te hangen… Over ne goeie kater gesproken!!! Ochwee… En maar zeggen “ik drink nooooooit meer…!!” (Van wie kenne we da??) Ohhh, wa heb ik ut vandaag zwaaaaaar gehad… :-S

Maar… Jongens, kweenie wa gullie ervan vond…ik vond het super!!!!!!
Bedankt da gullie allemaol gekomme bent om afskeid van meen te neme…ik zal jallie toch wel un bietje misse denk ik zouwe…

En wie wil wete wie ut skèlst kiekt…die kiekt mar es naor de fotookes!! Kheb er een paar opgezet, en probeer nog een link te maken naar de rest (dus degenen die me nog om willen kopen om sommige foto’s niet te plaatsen, moeten snel zijn!!)

Doeeeeeeeeii skatjes !!!!!!!!!!!!!
Xxxxxxxxxx

Afscheid-kusjes

P.S. Heb ik al gezegd dat ik morgen niet hoef te werken….?!?!

  • 01 Oktober 2007 - 07:18

    Christel:

    Och gotte, gotte, gotte ....

  • 01 Oktober 2007 - 07:20

    Christel:

    En Feestnummer, nog bedankt voor de serenade!

    x

  • 01 Oktober 2007 - 07:29

    Onno Compeer:

    Hey Natasja,

    Zo te zien en lezen is het een goed feestje geweest. Heel veel succes met je kater en de laatste voorbereidingen:-)

    Groeten Onno

  • 01 Oktober 2007 - 14:19

    Zien:

    Maarrrrrrrrrrr matje wa een skon foto's, van een nog skonner fisje. Echt, ut waar super, waai hebben allemoal ut wiekent dè gaai thois koomt al in onzen agenda geskrivve vur ut welkom thois fisje. Want girl... you know how to party!!!!! Party on!!!!

  • 02 Oktober 2007 - 17:03

    Daiske:

    Ut was me wir un fistje wel....hahaha
    ik lag total loss op de bank bij jou, kan ok nie anders hè? was super gezellie, en op naar je welkom thuis fistje....hahaha. Da moet ok gevierd worden toch? We gaan gewoon verder waar we gebleven waren. xxx

  • 02 Oktober 2007 - 21:19

    Natasja:

    Och ja, daiske, das waar ok. Ge het nog liggen pitten op meen bank!! Shit...daar hebben we dan weer net gin foto van !! ;-)

  • 04 Oktober 2007 - 22:42

    Maria:

    Jta,hoe mer da ge drinkt, hoe satter da ge word, dor wor de ne grote mens van.maar het was een keiskon fist en Daiske volgens mij heb ik een foto van de shone slaapster.
    Nou neem ik ons Natasja een paar weken mee ik zal er goed op letten ,maar ik weet niet of er ook knappe chinezen zijn.
    Ik wens het jullie en tot ziens allemaal.
    GR Maria (de maama)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Natasja

Welkom op mijn reissite !! Check hier waar ik op de wereld uithang en wat ik allemaal meemaak ! Samen met Maria en later met Christel ! Tenminste… als ik tijd heb om hier berichtjes voor jullie achter te laten. Want met een wereld te ontdekken… Spannende, ontroerende, saaie, spontane, indringende, ontnuchterende, fantastische, schrikbarende, opwekkende (en nog veel meer) berichtjes zullen jullie hier misschien kunnen vinden (maar misschien ook niet). En wie weet ook een fotooke af en toe ! En…als jullie tijd hebben, laat dan ook eens een berichtje achter ! Wil je een meer persoonlijk berichtje achterlaten dat niet voor iedereen te zien is, dan kun je ook mailen naar natasjamarcus@kpnplanet.nl. Iedereen persoonlijk terugberichten kost veel tijd, is de ervaring. En reistijd is te spannend om te verliezen… Dus, verwacht niet altijd een berichtje terug. Hoop dat jullie een beetje mee genieten van onze belevenissen !! See you soon (but not to soon) ! Reiskusjes van Natasja P.S. Alvast fijne kerstdagen en a happy new year !! Want ik ben er nie !

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 761
Totaal aantal bezoekers 517794

Voorgaande reizen:

27 November 2014 - 30 December 2014

Nepal - Gokyo meren en Everest Base Camp

05 Maart 2014 - 20 Maart 2014

Brazilië - Pipa

29 December 2013 - 29 December 2013

Korte reisjes 2013

17 Februari 2013 - 24 Februari 2013

Wintertocht in de Alpen 2013

25 Juni 2012 - 30 Augustus 2012

88 tempeltocht van Shikoku - Japan

02 Oktober 2011 - 24 Oktober 2011

Zanzibar

03 December 2010 - 26 December 2010

Nepal - Langtang & Helambu

06 December 2009 - 29 December 2009

Nepal - Annapurna Circuit

17 December 2008 - 30 Januari 2009

Thailand - Cambodja - Vietnam

06 Oktober 2007 - 02 Maart 2008

China - Nepal - Nieuw Zeeland - Thailand

Landen bezocht: