Tussendoortje van Natasja - Reisverslag uit Peking, China van Natasja Marcus - WaarBenJij.nu Tussendoortje van Natasja - Reisverslag uit Peking, China van Natasja Marcus - WaarBenJij.nu

Tussendoortje van Natasja

Door: Natasja

Blijf op de hoogte en volg Natasja

24 Oktober 2007 | China, Peking

Kei leuk om jullie reacties te ontvangen! We genieten ervan! Omdat er toch een aantal vragen gesteld worden en opmerkingen gemaakt worden, toch even wat reacties daarop van mij (Natasja). Maria komt ook met haar tussendoortje...

Beste sec, beste Ad,
Superleuk dat je de site ook bekijkt! (Heb je daar als secretaris wel tijd voor?! ;-)) En leuk te horen dat de gevoelens die je krijgt bij Beijing zo herkenbaar zijn.
Ik schrik van het bericht dat "onze" Henk weggaat. Ontzettend jammer, maar wel begrijpelijk.
Het klopt dat ik vanuit China eerst weer even een paar dagen thuis ben. Mijn volledige reisschema staat op deze site.

Hoi Henk,
Wat ga je ons toch aandoen...?!
Proficiat met je benoeming bij de gemeente Nijmegen, Henk. Ik ga er vanuit dat je als Hoofd EZ benoemd bent. Zoja, dan is dat geweldig voor je! Heel erg jammer dat je bij ons weggaat...(zeker weten dat je ons wel kunt missen...?) Maar zo'n kans laat je natuurlijk niet liggen! Jammer ook dat ik niet bij je afscheid van onze geminte kan zijn.

Beste Wim,
Oei oei oei, Wim, wat doen die medewerkers van jou je toch aan... Eerst ik voor 5 maanden weg, en nu ook nog onze Henk... Dat zal even slikken zijn geweest. Hoop dat ook dat je heel snel een goede opvolger voor Henk weet te vinden! Ik weet ook hoe erg je ons dit allemaal gunt en hoe fantastisch je dit voor ons vindt... Hou je taai, en tot over een tijdje!

Andere EZ-ers,
Keep up the hard work!! :D

Hey Zien,
Tja, geniet van je berichtjes! Hopelijk vangt Neuske oe goed op nu ik er niet ben! Of valt ie oe nou juist meer lastig?!
Enne van de reunie van de Pool...kei leuk!! Ik weet niet wanneer zij dit willen organiseren, maar als het lukt ben ik er kei graag bij!! Leuk die ouwe hap weer eens te zien. En laat ze vooral zorgen voor een voetbaltafel!! haha, kunnen Babette en ik onze kunstjes nog eens laten zien. Wilde gij dit alvast aan hun doorgeven?

Neuske,
Is Zien lief veur jaw?! En redde het nog op oe werk nou er nie meer slap gezeverd wordt op die email...? This maar goed da ge met oe verjaardag zonne grote neuzzik van Zien en meen het gekregen, die kende nou goed gebruiken voor al die tranen die over oe klein gezichtje met die grauwte neus rollen!! (oh, wa hedde dees beledigingen gemist he...) En waor blieven die berichtjes van jou, by the wee!! This maar stil...en dat gezever over babi pangang heb ik nie veul he matje ;-P

Ha Christel!
Ook geniet ik van jouw berichtjes. Kei lachen!!
China is een geweldig voorgerecht!! En van reisgenoten hoor ik dat de Milford Sound nog mooier is dan de 3 kloven (of eigenlijk 9) die ik nu gezien heb. Dat belooft nog wat!! Super he!! Succes met jouw laatste loodjes...see you soon

Hoi Jolijn,
Weer terug in Hellimond?! Je avontuur in Salou zit er weer op. Wat zullen jullie mam en pap en Rens natuurlijk ook weer blij zijn dat je weer thuis bent...och, eigenlijk den hele familie natuurlijk! Zie je wel weer over een tijdje meid! En succes straks met je stage bij bavariahouse...Misschien dat je mijn bazen daar ook eens treft. (Secretaris, het is de mooiste meid van 18 die daar dan rondloopt, met schitterende krullen!)

Erica en Rene,
Fijn he, dat jullie meiske weer thuis is!! Geniet er weer van. En ja, ik zal lief zijn voor ons mam... en jullie ook he, als ik weg ben! En Erica, alvast gefeliciteerd met je verjaardag morgen. Tuurlijk namens allebei!

Finn en Ike,
Dag lieve schatjes, hoe gaat het met jullie? Hoop snel eens een berichtje van jullie te krijgen, want die gekke tante en oma van jullie missen jullie!
kusjes en handkusjes !!

Robert, Arend en Esther,
Leven jullie nog, zuiperds?!!
Geen gekke dingen doen zonder meen he!! Nog gave feestjes gehad? Hou me op de hoogte!

Hoi Trudy,
Hoe was het in Egypte? Lekker genoten en een beetje tot rust gekomen? De katjes zullen inmiddels wel flink gegroeid zijn. Nou, geen dingen doen die ik ook niet zou doen he. En lief zijn voor Arend...(En Arend, gij ok voor Trudy he!!!)

Ha Carla,
Leuk te horen dat Cuba zo geweldig was!! Je was me net voor, want wilde je al vragen hoe het was geweest. Ik hoor de verhalen wel een keer in 'levende lijve'

Enne, verder iedereen veel lieve knuffels!! Sorry dat ik niet op iedereen kan reageren...maar ik lees in ieder geval al jullie verhalen!!

Enne, tot slot...hoe is het weer bij jullie?! Wij hebben gelukkig veel zon, en de laatste week is het flink warm. We zijn al bruin en blond aan het worden!!

Have-fun-kusjes

• 28 Oktober 2007 - 15:12

Christel:

Het lijkt wel telepathie! Jij denkt zeker dat ik ALTIJD achter mijn computer zit, want ik tref je telkens. Je bent nu ook weer bezig! Wel gezellig! :D
    Meid, nog maar een weekje en dan ben je weer even terug! Time flies ... Begint voor mij nu ook wel erg spannend te worden hoor, op alle fronten .... Maar ik heb er zin in!

xx!

• 28 Oktober 2007 - 16:25

Trudy:

hey natasja en maria
    heb net weer eens al jullie verhalen zitten lezen, echt super!
    ben weer terug in het koude hellimond...
    het is hier echt herfst, koud, brrrr
    egypte was heerlijk, mooi weer en ben helemaal tot rust gekomen idd
    en helaas mag ik nu weer gaan werken
    dat is minder leuk, maar ja
    met de katjes gaat alles goed, groeien echt veel te hard!
    we houden jullie reisverslagen in de gaten, veel plezier daar!

ook de groetjes voor jullie van arend!

liefs, xxx

• 28 Oktober 2007 - 20:09

Piet En Hennie:

Maria en Natasja

Wij volgen jullie en zien dat jullie een veel zien en mee maken in dat verre China .
    Ik heb dan wel wekelijks contact met collega's in China en dan lijkt het of ze om de hoek staan.
    Wij hebben ook nog een nieuwtje Linda en Martijn verwachten in Mei 2008 hun eerste kind,dus worden wij als alles goed gaat Opa en Oma

Groeten Hennie en Piet

• 29 Oktober 2007 - 12:11

Fara:

hey!!!
    waarschijnlijk zullen die andere zuiperds (robert, esther en arend) niet reageren...dus doe ik het maar... Maar ondanks al het feesten leven ze nog wel hoor. vorige week hadden ze het afscheidsfeestje van marjan. Schijnt supergezellig te zijn geweest. Maar robert en ik zijn met een heel stel (michael, niels, angeline, twan, rogier, therrald, nancy etc.) naar crazyland geweest in de Heineken music hal. Nou daar heb je zeker iets gemist het was echt supergaaf!! Afgelopen weekend draaiden roland en willem in de muziekcafe was ook hartstikke gezellig, veel bekende. maar er komen nog genoeg andere feestjes waar je wel bij kunt zijn....

groetjes,
    fara