Groen licht! - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Natasja Marcus - WaarBenJij.nu Groen licht! - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Natasja Marcus - WaarBenJij.nu

Groen licht!

Door: Natasja

Blijf op de hoogte en volg Natasja

04 December 2007 | Nederland, Helmond


We kunnen woensdag vertrekken!! :D

Nou, ik ben heel snel door de medische molen thuis heen gegaan... en positieve berichten! En zijn geen gal- of nierstenen aangetroffen. Het buikske ziet er van binnen perfect uit! Dat vormt dus geen belemmering om het vertrek tegen te houden. :D

Er zijn 2 andere mogelijkheden:
Of ik heb een of andere bacterie vanuit Nepal. Er zijn soorten die sluimerend aanwezig zijn en dan zo'n heftige pijnen kunnen veroorzaken. Dat wordt nu onderzocht en daar krijg ik volgende week van mijn lieve huisarts over de mail de uitslag van. Mag ik in dat geval in Nieuw Zeeland medicijntjes halen, en ben ik er -letterlijk of figuurlijk- in een poep en een scheet vanaf...!
Of het is een koliek(aanval) geweest. Ook dat heeft de symptomen van de aanval die mij gefolterd (goed gevonden hè!) heeft. Een koliek kan op veel plaatsen in het lichaam en ingewanden voorkomen. En het leuke is... het is niet te voorspellen, er is niets aan te doen, je krijgt het misschien nooit meer, of misschien nog wel eens. Nou ja, voor de reis heb ik dan hulpmiddeltjes die de pijn snel moeten onderdrukken...

Dus... Christel kan me gerust meenemen op reis...;D Want, tja, eerlijk is eerlijk, als mij zoiets overkomt, moet zij handelen. En in het omgekeerde geval ik. Dus... En we hebben dat in de voorbereiding goed doorgesproken tuurlijk, maar dat er zo snel al iets gebeurt...
In ieder geval ben ik dankbaar voor de rustige en beheerste actie van Christel op Schiphol. Ik hoop dat ze het nog aandurft met mij...:D

Hopelijk heb ik jullie niet al te erg aan het schrikken gemaakt. Uit de vele telefoontjes merk ik dat dat niet helemaal gelukt is. :) In ieder geval heel erg bedankt voor jullie medeleven, bezorgdheid en lieve reacties!!

Ik hoop nu echt tot over 3 maanden... en dat niet de volgende weerstoring (die onderweg is over de oceaan) roet in het eten gooit... of erger nog, mijn maagje!!

So-long-folks-kissie-kissie


4 december 2007 20:47 | Door: Trudy
Heeee meissie, goeie vlucht en weer onvergetelijke reis gewenst. Hopelijk herkennen ze je niet op het vliegveld (foto's van die verdachte blonde zijn natuurlijk al de hele wereld over gegaan). Tot over lang!
4 december 2007 20:48 | Door: Zien
Jaja, en da buikske van jouw ziet er van binnen ook al perfect uit... Miss perfect.. ;-)
4 december 2007 21:11 | Door: Na-hash-ja
Oei oei...
4 december 2007 22:43 | Door: Christel
Tuurlijk durf ik nog met jou! :D Ze maken meen de pis nie lauw!
Tot morgen!! Whoeoeoeoeheoeoeowwww! Lift off!!

  • 04 December 2007 - 20:47

    Trudy:

    Heeee meissie,
    goeie vlucht en weer onvergetelijke reis gewenst. Hopelijk herkennen ze je niet op het vliegveld (foto's van die verdachte blonde zijn natuurlijk al de hele wereld over gegaan). Tot over lang!

  • 04 December 2007 - 20:48

    Zien:

    Jaja, en da buikske van jouw ziet er van binnen ook al perfect uit... Miss perfect.. ;-)

  • 04 December 2007 - 21:11

    Na-hash-ja:

    Oei oei...

  • 04 December 2007 - 22:43

    Christel:

    Tuurlijk durf ik nog met jou! :D Ze maken meen de pis nie lauw!
    Tot morgen!! Whoeoeoeoeheoeoeowwww! Lift off!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Natasja

Welkom op mijn reissite !! Check hier waar ik op de wereld uithang en wat ik allemaal meemaak ! Samen met Maria en later met Christel ! Tenminste… als ik tijd heb om hier berichtjes voor jullie achter te laten. Want met een wereld te ontdekken… Spannende, ontroerende, saaie, spontane, indringende, ontnuchterende, fantastische, schrikbarende, opwekkende (en nog veel meer) berichtjes zullen jullie hier misschien kunnen vinden (maar misschien ook niet). En wie weet ook een fotooke af en toe ! En…als jullie tijd hebben, laat dan ook eens een berichtje achter ! Wil je een meer persoonlijk berichtje achterlaten dat niet voor iedereen te zien is, dan kun je ook mailen naar natasjamarcus@kpnplanet.nl. Iedereen persoonlijk terugberichten kost veel tijd, is de ervaring. En reistijd is te spannend om te verliezen… Dus, verwacht niet altijd een berichtje terug. Hoop dat jullie een beetje mee genieten van onze belevenissen !! See you soon (but not to soon) ! Reiskusjes van Natasja P.S. Alvast fijne kerstdagen en a happy new year !! Want ik ben er nie !

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 517788

Voorgaande reizen:

27 November 2014 - 30 December 2014

Nepal - Gokyo meren en Everest Base Camp

05 Maart 2014 - 20 Maart 2014

Brazilië - Pipa

29 December 2013 - 29 December 2013

Korte reisjes 2013

17 Februari 2013 - 24 Februari 2013

Wintertocht in de Alpen 2013

25 Juni 2012 - 30 Augustus 2012

88 tempeltocht van Shikoku - Japan

02 Oktober 2011 - 24 Oktober 2011

Zanzibar

03 December 2010 - 26 December 2010

Nepal - Langtang & Helambu

06 December 2009 - 29 December 2009

Nepal - Annapurna Circuit

17 December 2008 - 30 Januari 2009

Thailand - Cambodja - Vietnam

06 Oktober 2007 - 02 Maart 2008

China - Nepal - Nieuw Zeeland - Thailand

Landen bezocht: