Gemengde gevoelens... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Natasja Marcus - WaarBenJij.nu Gemengde gevoelens... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Natasja Marcus - WaarBenJij.nu

Gemengde gevoelens...

Door: Natasja

Blijf op de hoogte en volg Natasja

18 Januari 2008 | Thailand, Bangkok

Ko Samet, 18 januari 2008


Mixed feelings bij Thailand...


Tja, en dan krijg je te maken met het sextoerisme in Thailand... en het is not a pretty sight !! :( :(

Ik vertelde jullie al dat we het zagen langs de we in Pattaya, maar wat we hier zien is echt akelig, smerig en bah, vies !

Het is hier een heerlijk plekje, maar toch wel een beetje toeristisch opgezet. En wat zie je dan...
Die oudere vieze lelijke blanke mannen die hier met de meest mooie thaise meisje lopen.
Ze lopen langs het strand. Ze zitten samen te eten. Ze liggen samen in de kussens te loungen... Die kerels verlekkerd, en die meisjes of ongelukkig, verveeld, triest, en of hoertjesachtig...
Jeetje jeetje jeetje. En zijn het niet de oudere mannen, dan zijn het de sukkelachige jonge kerels of van die zichzelf geweldig vinden...
Het is zo triest... Want het is in mijn ogen 9 van de 10 keer niet uit vrije wil vna die meisjes. Hopen ze op een huwelijk en een beter leven in het Westen, worden ze gedwongen door hun familie die hierdoor misschien wat meer centjes krijgen voor een makkelijker leven...? Maar het zien vieze geilaards die er voor hier komen. Het zijn echte creeps om te zien... Ze profiteren van de situatie van de mensen hier.

En voor de jonge mannelijke Thai moet dit toch wel erg frusterend zijn...
Al 30 jaar of zo die westerse akelige mannen die met hun geld komen zwaaien en die mooe meisjes wegkapen en misbruiken, misbruik maken van de situatie. En zich superieur voelend over deze lokale mensen.

Het is toch niet gek dat ze ons westerlingen niet met respect behandelen !
De meeste mannen komen van de meisjes profiteren en behandelen de Thai als shit. De overige toeristen zijn toch wandelende geldautomaten ?! Waarom er niet van profiteren... ?! En wij ons afvragen of er nog oprechte Thai zijn...

En daar komen waarschijnlijk die scams en trucjes ook van...
Van al dat minderwaardig op deze mensen neerkijken gedrag.
En toch... ondanks de scams... en ondanks deze zieke sfeer in dit soort oorden, vind ik toch boeiend en fijn weer in Azie te zijn.
En ik weeet zeker dat we ook heel mooie en vriendelijke stukken en mensen gaan ontmoeten...

Maar nu...nog erg gemengde gevoelens...
Thailand lijkt tijdens het reizen tot nu toe nog het meest op Indonesie (van de aziatische landen die in bereisd heb), maar dit heb ik niet in Indonesie, in ieder geval niet in zo'n mate, gezien en ervaren...

Benieuwd naar de rest.

En ik hoop niet dat de teneur van mijn verhaaltjes nu lijkt op dat het hier niets is... Ik geniet !! En het is gaaf !! Maar dit is even wennen.
Die sexindustrie...tja...dat is observeren, en veroordelen, daar kunnen wij niets aan veranderen.
Die trucjes...och, met open vizier kan ik er de humor en het begrip zelfs ook wel van inzien... ik geef iedereen respect tot het moment dat blijkt dat ze het niet verdienen...ik hoop dat de Thai hetzelfde doen, alhoewel dat nog niet bij iedereen vanzelfsprekend het geval is...

Hoe zal ik het verder ervaren....?!

Ik hou jullie op de hoogte...


Mixed-feelings-kusjes
xx

  • 19 Januari 2008 - 10:59

    Loes Van Rooijen:

    Wij hebben dit ook gezien toen we in Thailand waren, maar laat je reis er niet door beïnvloeden, want Thailand heeft zoveel moois. Geniet daar maar van. Groetjes Loes en Leo van Rooijen

  • 21 Januari 2008 - 22:17

    Maria:

    Weet je nog in Indonesie bij onze vriend ,de karaoker zanger, daar zat ook die oude Duitser met een harem van jonge jongens om hem en de toerist te vermaken.
    probeer er maar niet te veel op te letten en ik weet zeker dat je als je de grote stad uitbent dat je zoals over al in die landen de liefste en aardigste mensen gaat ontmoeten.
    Trouwens de carnaval is hier ook al aan het los barsten, ben afgelopen vrijdag naar een kletsavond geweest kei gezellig.
    wel erg vroeg allemaal net de kerstdiners en vuurwerken achter de rug en nu al weer carnavallen.tja, je merkt wel dat wij het ook vervelend hebben,net als jullie.
    geniet verder van het mooie land.
    xxxxxxxxxxxx
    ps. as zondag komt Syjana op bezoek.

  • 21 Januari 2008 - 22:18

    Sammy:

    Lig hier fijn bij Maria bijna op het toetsenbord te spinnen,M

  • 21 Januari 2008 - 22:28

    Sammy:

    Liep even over het toetsenbord en hopla weg was de tekst, miauw, ik begin me hier wel erg thuis te voelen miauw alleen zal Maria blij zijn als ze weer eens een nachtje door kan slapen,miauw, zonder dat ze steeds gewekt word door mijn pootje en gesnuffel en gemiauw wakker worden want ik wil brokjes.soms word ze weleens erg boos en moet ik heel hard wegrennen van de kamer af, dan laat ik ze maar even met rust, miauw. Ik vind het ook al gezellig als Finn en Ike op bezoek komen dan mogen ze me ook aaien, en loop ik niet meteen weg.soms mag ik ook wel even op de plaats dan loopt Maria achter mij aan en het ruikt zo heerlijk naar andere poesen mmmmmmm. miauw, miauw.
    Vorige week was Maria erg boos want toen heb ik boven voor de deur gepiest en dat vond ze erg stinken, ik heb me die dag maar niet teveel laten zien.miauw.
    Moet nu ophouden want Maria wil naar bed.
    geniet nog van je mooie reis en kom gezond weer thuis, miauw,xxxx

  • 23 Januari 2008 - 13:32

    Natasja:

    Hey Loes en Leo, Leuk van jullie te horen !
    Inmiddels heb ik het echte Aziegevoel al weer helemaal te pakken !

  • 23 Januari 2008 - 13:33

    Natasja:

    Ha mam, ik vertelde Christel eerder ook al het verhaal van Ali en zijn suikeroompje met zijn harem, haha. Maar, het echte aziegevoel is er weer helemaal !
    xx

  • 23 Januari 2008 - 13:39

    Natasja:

    Lieve Sammy, ik wou dat ik je nu kon knufelen, mis mijn lekkere knuffelkatje wel heel erg. Enne, wel lief zijn voor Maria, en ze niet zo lastigg vallen snachts. Enne, dat piesen kan ook niet !
    En...verder hou Maria maar lekker warm in de koude natte nederlandse winter, kun je straks in de zomer weer lekker bij mij in het zonnetje liggen.
    xxxx :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Natasja

Welkom op mijn reissite !! Check hier waar ik op de wereld uithang en wat ik allemaal meemaak ! Samen met Maria en later met Christel ! Tenminste… als ik tijd heb om hier berichtjes voor jullie achter te laten. Want met een wereld te ontdekken… Spannende, ontroerende, saaie, spontane, indringende, ontnuchterende, fantastische, schrikbarende, opwekkende (en nog veel meer) berichtjes zullen jullie hier misschien kunnen vinden (maar misschien ook niet). En wie weet ook een fotooke af en toe ! En…als jullie tijd hebben, laat dan ook eens een berichtje achter ! Wil je een meer persoonlijk berichtje achterlaten dat niet voor iedereen te zien is, dan kun je ook mailen naar natasjamarcus@kpnplanet.nl. Iedereen persoonlijk terugberichten kost veel tijd, is de ervaring. En reistijd is te spannend om te verliezen… Dus, verwacht niet altijd een berichtje terug. Hoop dat jullie een beetje mee genieten van onze belevenissen !! See you soon (but not to soon) ! Reiskusjes van Natasja P.S. Alvast fijne kerstdagen en a happy new year !! Want ik ben er nie !

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 244
Totaal aantal bezoekers 517789

Voorgaande reizen:

27 November 2014 - 30 December 2014

Nepal - Gokyo meren en Everest Base Camp

05 Maart 2014 - 20 Maart 2014

Brazilië - Pipa

29 December 2013 - 29 December 2013

Korte reisjes 2013

17 Februari 2013 - 24 Februari 2013

Wintertocht in de Alpen 2013

25 Juni 2012 - 30 Augustus 2012

88 tempeltocht van Shikoku - Japan

02 Oktober 2011 - 24 Oktober 2011

Zanzibar

03 December 2010 - 26 December 2010

Nepal - Langtang & Helambu

06 December 2009 - 29 December 2009

Nepal - Annapurna Circuit

17 December 2008 - 30 Januari 2009

Thailand - Cambodja - Vietnam

06 Oktober 2007 - 02 Maart 2008

China - Nepal - Nieuw Zeeland - Thailand

Landen bezocht: