Eerder naar huis... - Reisverslag uit Saijō, Japan van Natasja Marcus - WaarBenJij.nu Eerder naar huis... - Reisverslag uit Saijō, Japan van Natasja Marcus - WaarBenJij.nu

Eerder naar huis...

Blijf op de hoogte en volg Natasja

31 Juli 2012 | Japan, Saijō


Over een andere boeg, deel 2...

zondag 22 juli

En mijn rustdag besteed ik ook nog aan andere zaken...
Namelijk mijn ticket omboeken!

Zoals ik al schreef heb ik de eerste 10 dagen de nodige inzichten en leerpunten gekregen. Het besluit het over een andere boeg te gooien en mijn O'Henro in een maand te doen was stap 1.
Stap 2 was de vraag wat ik daarna zou gaan doen. En dat was ook snel duidelijk. Ik ga eerder terug naar huis!

Ik heb natuurlijk gedacht aan doorreizen in Japan. Of doorreizen naar Thailand, Filippijnen, Australie, Zuid Korea dat hier om de hoek ligt. Noem maar op... Maar om een aantal persoonlijke redenen heb ik besloten eerder naar huis te gaan.

Een belangrijke bijkomstigheid: Ik wil op 23 augustus niet in mijn eentje 40 worden aan het einde van de wereld.
Toen ik boekte ging ik voor het maximaal aantal wandeldagen, dus zou ik hier jarig zijn. Daar stond ik achter. Maar toen ik besloot het in 1 maand te doen, wist ik... ik wil thuis zijn als ik 40 word. Ik wil met mijn familie, vriendjes en vriendinnetjes zijn. Niet hier in mijn eentje. Ik voel me nu eenmaal als een klein meisje écht jarig... ondanks de cijfertjes. ;)
Dus heb ik mijn ticket om laten boeken. De eerste optie was op 2 augustus al.... oeps. Maar gelukkig werd die vlucht geannuleerd en wordt het nu 5 augustus. 5 augustus vliegen, 6 augustus 's morgens op Schiphol.

Marcus die eerder van een reis naar huis komt... moet niet gekker worden!! ;)
Zou ik mijn wilde haren kwijtraken tegen mijn 40ste... ?!?
Ik hoop van niet!! ;)

Wilde-en-oude-vos-kusjes

P.S. En ik ben blij met dit besluit niet in Japan door te reizen. Want met die hitte is sightseeing hier ook niet écht aantrekkelijk... door hete steden sjokken; dat gevoel ken ik hier nu. :)


31 juli 2012 15:11 | Door: tante Astrid
Ha lieve schat. Kei fijn dat je naar huis komt. En je OHenro volbrengt en dan ook nog een knalfeest! Yeah, we kunnen gaan sparen...Maar evengoed: wat is het als je denkt dat je moet kiezen als je alles kunt hebben...een nieuwe baan, een uitdagende reis en dan nog een feest...is dat het? Je hoeft niet te kiezen, het komt allemaal zo het komt...

31 juli 2012 18:20 | Door: Maria
Wij zijn heel blij dat je weer naar huis komt we zullen een koud bad voor je klaar zetten om af te koelen of heb je liever een koud glas jus o'range met bessen? geniet nog van Japan en i see you .mama en Semmy miauw. xx

31 juli 2012 19:56 | Door: Susan
Een dappere keus, maar heel goed... Ben benieuwd naar al je verhalen, wens je alvast een hele fijne verjaardag en vooral een goede, veilige terugreis. Tot snel!
Groet, Susan

  • 31 Juli 2012 - 15:11

    Tante Astrid:

    Ha lieve schat. Kei fijn dat je naar huis komt. En je OHenro volbrengt en dan ook nog een knalfeest! Yeah, we kunnen gaan sparen...Maar evengoed: wat is het als je denkt dat je moet kiezen als je alles kunt hebben...een nieuwe baan, een uitdagende reis en dan nog een feest...is dat het? Je hoeft niet te kiezen, het komt allemaal zo het komt...

  • 31 Juli 2012 - 18:20

    Maria :

    Wij zijn heel blij dat je weer naar huis komt we zullen een koud bad voor je klaar zetten om af te
    koelen of heb je liever een koud glas jus o'range met bessen?
    geniet nog van Japan en i see you .mama en Semmy miauw. xx

  • 31 Juli 2012 - 19:56

    Susan:

    Een dappere keus, maar heel goed... Ben benieuwd naar al je verhalen, wens je alvast een hele fijne verjaardag en vooral een goede, veilige terugreis. Tot snel!


    Groet,
    Susan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Japan, Saijō

Natasja

Welkom op mijn reissite !! Check hier waar ik op de wereld uithang en wat ik allemaal meemaak ! Samen met Maria en later met Christel ! Tenminste… als ik tijd heb om hier berichtjes voor jullie achter te laten. Want met een wereld te ontdekken… Spannende, ontroerende, saaie, spontane, indringende, ontnuchterende, fantastische, schrikbarende, opwekkende (en nog veel meer) berichtjes zullen jullie hier misschien kunnen vinden (maar misschien ook niet). En wie weet ook een fotooke af en toe ! En…als jullie tijd hebben, laat dan ook eens een berichtje achter ! Wil je een meer persoonlijk berichtje achterlaten dat niet voor iedereen te zien is, dan kun je ook mailen naar natasjamarcus@kpnplanet.nl. Iedereen persoonlijk terugberichten kost veel tijd, is de ervaring. En reistijd is te spannend om te verliezen… Dus, verwacht niet altijd een berichtje terug. Hoop dat jullie een beetje mee genieten van onze belevenissen !! See you soon (but not to soon) ! Reiskusjes van Natasja P.S. Alvast fijne kerstdagen en a happy new year !! Want ik ben er nie !

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 365
Totaal aantal bezoekers 517812

Voorgaande reizen:

27 November 2014 - 30 December 2014

Nepal - Gokyo meren en Everest Base Camp

05 Maart 2014 - 20 Maart 2014

Brazilië - Pipa

29 December 2013 - 29 December 2013

Korte reisjes 2013

17 Februari 2013 - 24 Februari 2013

Wintertocht in de Alpen 2013

25 Juni 2012 - 30 Augustus 2012

88 tempeltocht van Shikoku - Japan

02 Oktober 2011 - 24 Oktober 2011

Zanzibar

03 December 2010 - 26 December 2010

Nepal - Langtang & Helambu

06 December 2009 - 29 December 2009

Nepal - Annapurna Circuit

17 December 2008 - 30 Januari 2009

Thailand - Cambodja - Vietnam

06 Oktober 2007 - 02 Maart 2008

China - Nepal - Nieuw Zeeland - Thailand

Landen bezocht: