Wie is Christel?! - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Natasja Marcus - WaarBenJij.nu Wie is Christel?! - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Natasja Marcus - WaarBenJij.nu

Wie is Christel?!

Door: Natasja

Blijf op de hoogte en volg Natasja

27 Augustus 2007 | Nederland, Helmond

Een aantal van jullie kennen Christel misschien helemaal niet.
Kan er alleen maar van zeggen dat de halve familie Marcus “the hots” voor haar heeft! haha

Christel staat in ieder geval net zo gezellig in het leven als mij… (te gezellig als we een borrel op hebben haha) Ze is super aardig, attent, meelevend, sportief, fanatiek, boeiend, intelligent en ge kent er veul mi lachen! Ook 35 jaar oud, en naast het buikdansen en salsadansen, kun je haar net als mij vaak springend voorbij zien komen op dancefeesten! Ook nuchter!!
We waren ooit collega’s bij de gemeente Helmond, maar ze werkt nu bij de brandweer. Niet als spuitgast…maar ze zorgt dat er bij ons geen rampen gebeuren…!

Heb nog geen irritante dingen aan Christel kunnen ontdekken…maar dat zal vast wel gebeuren tijdens het reizen… ;-)
Er is nog veel meer over haar te vertellen, maar daar moeten jullie zelf nog maar achter zien te komen!
Check dan ook vooral haar reissite: christelv.waarbenjij.nu

New Zealand and Thailand...here we come!!!

Reismaatje-kusjes

  • 28 Augustus 2007 - 07:22

    Christel:

    Roept wel een bepaald beeld van ons op, die foto's ... Alsof we niks anders doen dan feesten! Jut & Jul gaan op reis. :D

  • 28 Augustus 2007 - 07:24

    Christel:

    Ik ben helemaal nog geen 35 jaar!!!! :(

  • 28 Augustus 2007 - 08:03

    Natasja:

    Correctie...ze is bijna 35 !
    (gedeelde smart, Chris, haha)

  • 03 September 2007 - 16:45

    Onno Compeer:

    Hey Natasja en Christel,

    Heel veel succes tijdens De Trip binnenkort. Aankomende zaterdag weet ik wanneer ik precies wegga en wat het globale reisschema wordt!! Wellicht nog tot gauw in De Kempervennen!

    Groeten Onno

  • 11 September 2007 - 14:17

    Eric Duijmelinck:

    Natasja
    Ik heb me al aangemeld en ben erg benieuwd naar jullie belevenissen vanaf 6 okotber 2007. Doe Christel de groeten van me die heb ik al lang niet meer gezien. Ik zal regelmatig een berichtje achterlaten over onze belevenissen hier in het Helmondse en mischien ook in het Franse

    Eric

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Natasja

Welkom op mijn reissite !! Check hier waar ik op de wereld uithang en wat ik allemaal meemaak ! Samen met Maria en later met Christel ! Tenminste… als ik tijd heb om hier berichtjes voor jullie achter te laten. Want met een wereld te ontdekken… Spannende, ontroerende, saaie, spontane, indringende, ontnuchterende, fantastische, schrikbarende, opwekkende (en nog veel meer) berichtjes zullen jullie hier misschien kunnen vinden (maar misschien ook niet). En wie weet ook een fotooke af en toe ! En…als jullie tijd hebben, laat dan ook eens een berichtje achter ! Wil je een meer persoonlijk berichtje achterlaten dat niet voor iedereen te zien is, dan kun je ook mailen naar natasjamarcus@kpnplanet.nl. Iedereen persoonlijk terugberichten kost veel tijd, is de ervaring. En reistijd is te spannend om te verliezen… Dus, verwacht niet altijd een berichtje terug. Hoop dat jullie een beetje mee genieten van onze belevenissen !! See you soon (but not to soon) ! Reiskusjes van Natasja P.S. Alvast fijne kerstdagen en a happy new year !! Want ik ben er nie !

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 453
Totaal aantal bezoekers 518712

Voorgaande reizen:

27 November 2014 - 30 December 2014

Nepal - Gokyo meren en Everest Base Camp

05 Maart 2014 - 20 Maart 2014

Brazilië - Pipa

29 December 2013 - 29 December 2013

Korte reisjes 2013

17 Februari 2013 - 24 Februari 2013

Wintertocht in de Alpen 2013

25 Juni 2012 - 30 Augustus 2012

88 tempeltocht van Shikoku - Japan

02 Oktober 2011 - 24 Oktober 2011

Zanzibar

03 December 2010 - 26 December 2010

Nepal - Langtang & Helambu

06 December 2009 - 29 December 2009

Nepal - Annapurna Circuit

17 December 2008 - 30 Januari 2009

Thailand - Cambodja - Vietnam

06 Oktober 2007 - 02 Maart 2008

China - Nepal - Nieuw Zeeland - Thailand

Landen bezocht: