Wie is Christel?! - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Natasja Marcus - WaarBenJij.nu Wie is Christel?! - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Natasja Marcus - WaarBenJij.nu

Wie is Christel?!

Door: Natasja

Blijf op de hoogte en volg Natasja

27 Augustus 2007 | Nederland, Helmond

Een aantal van jullie kennen Christel misschien helemaal niet.
Kan er alleen maar van zeggen dat de halve familie Marcus “the hots” voor haar heeft! haha

Christel staat in ieder geval net zo gezellig in het leven als mij… (te gezellig als we een borrel op hebben haha) Ze is super aardig, attent, meelevend, sportief, fanatiek, boeiend, intelligent en ge kent er veul mi lachen! Ook 35 jaar oud, en naast het buikdansen en salsadansen, kun je haar net als mij vaak springend voorbij zien komen op dancefeesten! Ook nuchter!!
We waren ooit collega’s bij de gemeente Helmond, maar ze werkt nu bij de brandweer. Niet als spuitgast…maar ze zorgt dat er bij ons geen rampen gebeuren…!

Heb nog geen irritante dingen aan Christel kunnen ontdekken…maar dat zal vast wel gebeuren tijdens het reizen… ;-)
Er is nog veel meer over haar te vertellen, maar daar moeten jullie zelf nog maar achter zien te komen!
Check dan ook vooral haar reissite: christelv.waarbenjij.nu

New Zealand and Thailand...here we come!!!

Reismaatje-kusjes

• 28 Augustus 2007 - 07:22

Christel:

Roept wel een bepaald beeld van ons op, die foto's ... Alsof we niks anders doen dan feesten! Jut & Jul gaan op reis. :D

• 28 Augustus 2007 - 07:24

Christel:

Ik ben helemaal nog geen 35 jaar!!!! :(

• 28 Augustus 2007 - 08:03

Natasja:

Correctie...ze is bijna 35 !
    (gedeelde smart, Chris, haha)

• 03 September 2007 - 16:45

Onno Compeer:

Hey Natasja en Christel,

Heel veel succes tijdens De Trip binnenkort. Aankomende zaterdag weet ik wanneer ik precies wegga en wat het globale reisschema wordt!! Wellicht nog tot gauw in De Kempervennen!

Groeten Onno

• 11 September 2007 - 14:17

Eric Duijmelinck:

Natasja
    Ik heb me al aangemeld en ben erg benieuwd naar jullie belevenissen vanaf 6 okotber 2007. Doe Christel de groeten van me die heb ik al lang niet meer gezien. Ik zal regelmatig een berichtje achterlaten over onze belevenissen hier in het Helmondse en mischien ook in het Franse

Eric