Oproep: Stem op mij !! - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Natasja Marcus - WaarBenJij.nu Oproep: Stem op mij !! - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Natasja Marcus - WaarBenJij.nu

Oproep: Stem op mij !!

Door: Natasja

Blijf op de hoogte en volg Natasja

27 Februari 2011 | Nederland, Helmond

Aan alle lezers van mijn reisdagboek!

Help mij 2000 stemmen halen!

Een bericht voor alle lezers die genieten van mijn reisdagboek, van mijn reisverhalen en van alle belevenissen die ik op deze prachtige wereld meemaak!
Voor alle lezers, of je me nu persoonlijk kent of alleen via het lezen van mijn verhalen.
Ik roep jullie hulp in!

Ik heb me aangemeld voor de functie van "Internationaal Ambassadeur Goede Doelen". Gedurende een half jaar gaat deze ambassadeur de wereld rond, bezoekt verschillende goede doelen en brengt deze via diverse media onder de aandacht! En ik wil deze ambassadeur zijn! En daarom vraag ik jullie dringende hulp!
Stem op mij via http://www.internationaalambassadeur.nl/NatasjaMarcus !!!

Reageer snel! Voor 5 maart!
De hoogstgenoteerden op de website staan inmiddels al op bijna 2000 stemmen.
Ik heb nog 2 weken om dat te halen! Dus… reageer snel!

Promoot mij
Mij nog verder helpen? Stuur dit bericht dan door naar iedereen die je kent!
Maak een link van http://www.internationaalambassadeur.nl/NatasjaMarcus op je social media, zoals hyves of facebook!
Twitter het naar iedereen die je kent! En roep iedereen op om op mij te stemmen! Promoot mij!
Alle hulp wordt zeer gewaardeerd!

Hoe stem je
Door bovengenoemde link aan te klikken kom je uit op mijn profiel en vind je mijn foto en mijn motivatie. Daaronder kun je via de stemknop je stem op mij uitbrengen. Je kunt 1 keer stemmen per emailadres. Heb je er meerdere? Stem dan via al je emailadressen op mij! (En vraag je gezinsleden ook met hun emailadressen op mij te stemmen!) Na het stemmen ontvang je een bevestigingsmail waarmee je de stem definitief maakt.
Vergeet niet je stem hiermee definitief te maken!

Dus doe je mee? En help mij aan de meeste stemmen!
Ik vind het super als jij mij wilt helpen om deze uitdaging aan te kunnen gaan!
En hoop dat je op mij stemt!
Met zoveel lezers die mijn verhalen volgen, die regelmatig mijn reisdagboek bezoeken, moet ik de 2000 kunnen halen!


Wish me luck!!!
Veel liefs
Natasja


Noot: Bij het stemmen moet je akkoord gaan met voorwaarden en voor het ontvangen van nieuwsbrieven. Laat je daar niet door tegen houden! Je blijft hiermee op de hoogte van de goede doelen! Ben je allergisch voor al die nieuwsbrieven in je emailbox? Bij de eerste nieuwsbrief staat onderin hoe je je bij de eerstvolgende nieuwsbrief weer kunt afmelden.


Link
http://www.internationaalambassadeur.nl/NatasjaMarcus

Promofilm
http://player.vimeo.com/video/18781174?title=0&byline=0&portrait=0&autoplay=1&color=FFFFFF



  • 22 Februari 2011 - 10:42

    Inge Van Dijk:

    Hey Natasja,

    Tuurlijk stem ik op jou...Eigenlijk kunnen ze dat stemmen beter achterwege laten..........het is toch logisch dat jij dit moet doen!!!
    Maar ja als er dan toch gestemd moet worden, ga ik mijn best doen om nog een paar stemmen voor je te vinden... (kan niet errug moeilijk zijn..)
    In ieder geval succes!!!...wanneer krijg je het te horen???

    grt,

    Inge


  • 22 Februari 2011 - 21:00

    Mir:

    I did't

  • 23 Februari 2011 - 14:27

    LYLA:

    Yep...stem uitgebracht!

    Mooie foto trouwens

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Helmond

Natasja

Welkom op mijn reissite !! Check hier waar ik op de wereld uithang en wat ik allemaal meemaak ! Samen met Maria en later met Christel ! Tenminste… als ik tijd heb om hier berichtjes voor jullie achter te laten. Want met een wereld te ontdekken… Spannende, ontroerende, saaie, spontane, indringende, ontnuchterende, fantastische, schrikbarende, opwekkende (en nog veel meer) berichtjes zullen jullie hier misschien kunnen vinden (maar misschien ook niet). En wie weet ook een fotooke af en toe ! En…als jullie tijd hebben, laat dan ook eens een berichtje achter ! Wil je een meer persoonlijk berichtje achterlaten dat niet voor iedereen te zien is, dan kun je ook mailen naar natasjamarcus@kpnplanet.nl. Iedereen persoonlijk terugberichten kost veel tijd, is de ervaring. En reistijd is te spannend om te verliezen… Dus, verwacht niet altijd een berichtje terug. Hoop dat jullie een beetje mee genieten van onze belevenissen !! See you soon (but not to soon) ! Reiskusjes van Natasja P.S. Alvast fijne kerstdagen en a happy new year !! Want ik ben er nie !

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 368
Totaal aantal bezoekers 518218

Voorgaande reizen:

27 November 2014 - 30 December 2014

Nepal - Gokyo meren en Everest Base Camp

05 Maart 2014 - 20 Maart 2014

Brazilië - Pipa

29 December 2013 - 29 December 2013

Korte reisjes 2013

17 Februari 2013 - 24 Februari 2013

Wintertocht in de Alpen 2013

25 Juni 2012 - 30 Augustus 2012

88 tempeltocht van Shikoku - Japan

02 Oktober 2011 - 24 Oktober 2011

Zanzibar

03 December 2010 - 26 December 2010

Nepal - Langtang & Helambu

06 December 2009 - 29 December 2009

Nepal - Annapurna Circuit

17 December 2008 - 30 Januari 2009

Thailand - Cambodja - Vietnam

06 Oktober 2007 - 02 Maart 2008

China - Nepal - Nieuw Zeeland - Thailand

Landen bezocht: