Vluchtschema - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Natasja Marcus - WaarBenJij.nu Vluchtschema - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Natasja Marcus - WaarBenJij.nu

Vluchtschema

Door: Natasja

Blijf op de hoogte en volg Natasja

24 Juni 2012 | Nederland, Helmond

Terugvlucht!
Vluchtnummer KL0868
donderdag 30 augustus Vertrek Osaka om 10.30 uur lokale tijd
donderdag 30 augustus Aankomst Schiphol om 15.25 uur

Het is in Japan 7 uur later dan hier!

Fly-kusjes!

24 juni 2012 22:18 | Door: Piet en Riet
lieve Natasja,
Hele goede reis en gezond weer terug, xxx

25 juni 2012 10:04 | Door: Nieuwe reis
Ha Natasja,
Onze wegen hebben elkaar in Nederland niet meer gekruist. Ik kwam zaterdagochtend om 5.00 thuis.
Veel plezier in Japan met deze bijzondere reis. Wij zien elkaar over 2 maanden.
Mieske

25 juni 2012 10:59 | Door: Erwin
Hoi, bij toeval ontmoet en gesproken in de trein. Was gezellig. Het onderstaande schoot me te binnen:
Ik volg je verhalen op je site. Maak er een mooie tijd van.

25 juni 2012 16:01 | Door: Saskia
hey , deze keer komen we je niet tegen, maar we gaan je volgen , goedereis en veel avontuur..
groetjes saskia en carlo

25 juni 2012 18:52 | Door: Susan Janssen
Proficiat met je nieuwe functie en nu een heerlijke reis gewenst!!

27 juni 2012 07:47 | Door: brigitte
Natasjke, enjoy the moment and tell us all about it

27 juni 2012 11:19 | Door: Daniela Niderost
Daar zit dan ... in je uppie ... helemaal aan de andere kant van de wereld ... en een rare taal
Ik vind je moedig en ik wens je van harte een fantastische tocht toe met ongetwijfeld ontelbare waardevolle ontmoetingen, ervaringen, veel uitdagingen, ook wel fysieke inspanning zo niet uitputting. Je zult veel interessante mensen tegenkomen maar ook jezelf. Je zult genieten, groeien, 'zijn' en beleven. Ik wens je daar heel veel succes mee en hoop dat je ons - zoals gewoonlijk - lekker laat meegenieten middels je blog.
Het ga je goed!!!

• 24 Juni 2012 - 22:18

Piet En Riet:

lieve Natasja,
    Hele goede reis en gezond weer terug, xxx

• 25 Juni 2012 - 10:04

Nieuwe Reis:

Ha Natasja,

Veel plezier in Japan met deze bijzondere reis. Wij zien elkaar over 2 maanden.

Mieske

• 25 Juni 2012 - 10:59

Erwin:

Ik volg je verhalen op je site. Maak er een mooie tijd van.

• 25 Juni 2012 - 16:01

Saskia:

groetjes saskia en carlo

• 25 Juni 2012 - 18:52

Susan Janssen:

Proficiat met je nieuwe functie en nu een heerlijke reis gewenst!!

• 27 Juni 2012 - 07:47

Brigitte:

Natasjke,enjoy the moment and tell us all about it

• 27 Juni 2012 - 11:19

Daniela Niderost:

en

Ik vind je moedig en ik wens je van harte een fantastische tocht toe met ongetwijfeld ontelbare waardevolle ontmoetingen, ervaringen, veel uitdagingen, ook wel fysieke inspanning zo niet uitputting. Je zult veel interenssante mensen tegenkomen maar ook jezelf. Je zult genieten, groeien, 'zijn' en beleven. Ik wens je daar heel veel succes mee en hoop dat je ons - zoals gewoonlijk - lekker laat meegenieten middels je blog.
    Het ga je goed!!!