Shikoku, een pelgrimstocht in Japan... - Reisverslag uit Naruto, Japan van Natasja Marcus - WaarBenJij.nu Shikoku, een pelgrimstocht in Japan... - Reisverslag uit Naruto, Japan van Natasja Marcus - WaarBenJij.nu

Shikoku, een pelgrimstocht in Japan...

Door: Natasja

Blijf op de hoogte en volg Natasja

29 Juni 2012 | Japan, Naruto

Het gaat bijna beginnen...

Morgenvroeg om 7 uur start ik bij Tempel 1.
60 dagen heb ik om de afstand van zo'n 1400 kilometers af te leggen en 88 tempels te bezoeken.
Om dan terug te keren naar Koyasan...

Mijn rugzak zwaar maar vol liefde van alle mensen die em met me meelopen...

Met ons pap en mam bij mij...
En met lyla nog altijd in mijn hart...

Voor ons pap en de vrouwelijke boeddha van Khao Lak... mijn beschermengelen die ervoor hebben gezorgd dat ik nog steeds op deze aardbol rondloop en aan dit avontuur kan gaan beginnen...

Dag lieve allemaal!

Shikoku-kusjes

29 juni 2012 16:10 | Door: Maria en Semmy.
Dag meisje, Semmy heeft het vandaag goed gedaan nog niet gebraakt, ik heb je een mailtje gestuurd maar je mailbox zit vol? we lopen allemaal met je mee dan ben je niet zo alleen( ha,ha) wat zal het druk zijn op de route.
wandel ze en geniet ook onderweg. dikke knuffel van mij en Semmy
XXX

29 juni 2012 16:15 | Door: Finn
ik heb je filmpjes gezien en vond ze leuk.
ik hoop dat het lukt met je wandeltocht want hij is wel erg lang.
veel succes van finn xxx

29 juni 2012 16:25 | Door: ike
Natasja ik ben bij oma 2 nachtjes logeren en dadelijk naar de stad en dan een ijsje eten. groetjes:

29 juni 2012 17:49 | Door: Piet en Riet
Lieve Natasja, wij wensen je alle goeds tijdens deze byzondere tocht, xxx

29 juni 2012 20:30 | Door: Carel
De grens tussen hemel en aarde begint al te vervagen. Veel inspiratie toegewenst!

30 juni 2012 04:53 | Door: Inge
Wel doorlopen hè!?! dan kan ik snel weer je volgende verhaal lezen :-)

30 juni 2012 18:54 | Door: GGGiel
Hee Natasja, velen kijken uit naar je verhalen, foto's en video's, weinigen zullen weten hoe het echt voelt. Geweldig dat je de stap gezet hebt. Vergeet niet dat genieten van wat je overkomt belangrijker is dan alleen het lopen van de 1400 km. Hoeveel klompjes ben je al kwijt *(^o^)*

2 juli 2012 06:17 | Door: tante astrid
Ha lieverd, elke stap is er een. De knoop doorhakken, het vliegtuig nemen, en nu tempel voor tempel...geniet ervan. Toontje is er zeker bij! Wat zou ie trots en bezorgd zijn...zijn meisje dat deze megareis met zichzelf gaat maken! Alles komt goed. Heel veel plezier gewenst met al die grappige japannerkes (maar let op als ze vanuit zichzelf licht geven(of juist niet?)). Kom je veel pelgrims tegen? Dikke kus Astrid en Frans

2 juli 2012 09:11 | Door: Astrid
Hai! Jammer dat we elkaar misgelopen hebben, maar bedankt voor je lieve berichtje! Heel veel succes met je tocht, hopelijk geen blaren... ;) Tot in september, maar eerst lekker genieten in Japan! x

2 juli 2012 11:05 | Door: Anke
Hi hi, lees het bericht van onze GGGiel, en goh, ik ben dus zeker niet de enige die het advies heeft gegeven ook te genieten, en niet alleen het resultaat!! Dikke knuffel...

2 juli 2012 18:52 | Door: Frans en Greet
Hallo Natasja,
We hebben jou berichtjes gelezen en de foto's bekeken erg mooi zijn ze, en de verhaaltjes spannend.
Is het niet erg zwaar de tochtjes die je iedere dag loopt? we kijken uit naar de volgende mailtjes van je , we wensen je een mooie wandeltocht en geniet onderweg ook van de natuur.
gr. van tante Greet en ome Frans.

3 juli 2012 09:13 | Door: klompenmaakster
Dag Natasja
Tussen alle drukte door moet ik voor mij gevoel jou volgen en dat doe ik dus maar.
Wat je gevoel zegt is meestal goed.
Ik las dat de klompjes 2 kg waren ik hoop dat je ver komt dan wordt idd de tas minder zwaar.
Ik wil je heel veel succes wensen en blijf je volgen
Klompengroetjes Nicole

3 juli 2012 18:00 | Door: Christel
Spannend! Heel veel plezier, geluk en vooral inspiratie lieffie. I'm watching you ... X

4 juli 2012 19:42 | Door: Wilma Hoeben
Hee Natasja,
Heb me even gestort op je verhalen die je tot nu toe geschreven hebt. Godsie, geweldig om aan zo een tocht te beginnen. Maar jij kunt het.. hebt in het verleden al heel wat hindernissen overwonnen en ook deze hindernis ga jij overwinnen.
Ik weet niet of je dit berichtje nog leest tijdens je tocht, zo ja.. nog heel veel succes met het verdere verloop. Zo nee, dan lees je het als je de tocht hebt overwonnen :-).
Tot in september, gaan we weer eens uitgebreid lunchen. Groetjes, xx

5 juli 2012 06:51 | Door: Erwin
En hoe bevielen de 1e dagen? Ik durf het haast niet te zeggen maar ik ga een NS wandeltocht van 2 dagen lopen :-). Verschil moet er zijn hè. . :-)
Veel plezier en blijf mooie verhalen schrijven. Dat zijn mooie armchair adventures voor ons.

5 juli 2012 18:16 | Door: Marcella
Hoi Natasja hoe gaat het met je? Hoop dat je vele mooie kilometers zult afleggen en veel mooie geestelijke bagage meekrijgt.
Succes en we"ll keep in touch!!
Xxxx Marcella

• 29 Juni 2012 - 16:10

Maria En Semmy.:

wandel ze en geniet ook onderweg. dikke knuffel van mij en Semmy
    XXX

• 29 Juni 2012 - 16:15

Finn:

ik heb je filmpjes gezien en vond ze leuk.
    ik hoop dat het lukt met je wandeltocht want hij is wel erg lang.
    veel succes van finn xxx

• 29 Juni 2012 - 16:25

Ike:

natasja ik ben bij oma 2 nachjes logeren en dadelijk naar de stad en dan een ijsje eten. groetjes:
    Ike xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 29 Juni 2012 - 17:49

Piet En Riet:

Lieve Natasja, wij wensen je alle goeds tijdens deze byzondere tocht, xxx

• 29 Juni 2012 - 20:30

Carel:

• 30 Juni 2012 - 04:53

Inge:

Wel doorlopen hè!?! dan kan ik snel weer je volgende verhaal lezen :-)

• 30 Juni 2012 - 18:54

Anke:

• 02 Juli 2012 - 18:52

Frans En Greet:

Hallo Natasja,
    We hebben jou berichtjes gelezen en de foto's bekeken erg mooi zijn ze,en de verhaaltjes spannend.
    gr. van tante Greet en ome Frans.

• 03 Juli 2012 - 09:13

Klompenmaakster:

Dag Natasja

Tusen alle drukte door moet ik voor mij gevoel jou volgen en dat doe ik dus maar.
    Wat je gevoel zegt is meestal goed.

Ik wil je heel veel succes wensen en blijf je volgen

Klompengroetjes Nicole

• 03 Juli 2012 - 18:00

Christel:

• 04 Juli 2012 - 19:42

Wilma Hoeben:

Hee Natasja,

Tot in september, gaan we weer eens uitgebreid lunchen.
    Groetjes, xx

• 05 Juli 2012 - 06:51

Erwin:

• 05 Juli 2012 - 18:16

Marcella:

Succes en we"ll keep in touch!!

Xxxx Marcella

• 21 Januari 2013 - 17:11

Tychokon:

Een goede dag,
    In 2008 heb ik mijn Compastella gelopen. Daarna naar Chamonix in frankrijk gelopen.
    In frankrijk bijna 2 jaar gewoond/gewerkt. Terug naar nederland en inmiddels al 3 jaar hier.
    Tijd voor aktie dus.
    Dit jaar ga ik de Shikoku lopen en wel als sponsorloop voor de Stichting Doofblinden.
    NU ben ik druk bezig met de voorbrereiding,website maken kontakten met mensen maken en zoeken naar zoveel mogelijk info over deze pelgrimage. Misschien kun je mij informatie geven over rust/slaapplekken tijdens de route.
    Al vast bedankt top en een garout uit zeist,

tycho.