Bedankt! - Reisverslag uit Hiwasa, Japan van Natasja Marcus - WaarBenJij.nu Bedankt! - Reisverslag uit Hiwasa, Japan van Natasja Marcus - WaarBenJij.nu

Bedankt!

Door: Natasja

Blijf op de hoogte en volg Natasja

11 Juli 2012 | Japan, Hiwasa

Och lieve mensen, wat doen jullie lieve reacties me goed! En wat moet ik er om lachen!
Ik weet niet of ik al dat respect verdien, want ik heb al gesmokkeld... :( :)
Een stuk met de trein gedaan...

Na de rustdag was het de volgende dag opnieuw 35 graden, strakblauwe lucht en brandende zon. Een 20 kilometer lange tocht stond op de planning. Zonder afslag en voorzieningen.
Om half 6 's morgens aangelopen. En na een uur lopen grote last van mijn oude blessure in mijn bekken/onderrug. Ibroprofen erin (wat echt helemaal niets voor mij is, maar kan hier geen risico's lopen!) en afweging maken. Ga ik door of ga ik terug...
Besloten terug te gaan. Op deze wijze kan ik geen 20 kilometer lopen met geen uitweg. Terug is er een treinstationnetje.

Om half 8 dus terug in Hiwasa bij mijn hotelletje en treinstationnetje. And het is f*cking heet. Zelfs dat voelt heel heel erg ongezond. Om zo te lopen.
Omdat ik niet weer een dag hier kan blijven wachten, besluit ik de trein en bus te nemen zover als het kan. De komende 75 kilometer toch geen tempel.

En ik ben blij met mijn beslissing! Het was even niet makkelijk, maar wel het verstandigst te doen! Het is niet anders... Jep, ik sta er helemaal achter! Nog steeds!
En zo komt het dat ik al een aardige sprong heb gemaakt en vandaag bij tempel 31 in het zuiden ben.
Vandaag de hele dag in de regen gelopen. Maar zelfs dat is fijner dan 35 graden.
En gisteren... op het mooiste plekje van Shikoku gelogeerd, en met mijn neus in de boter gevallen met een barbeque van de eigenaren met 8 van hun vrienden. Dat was nog es bijzonder!!

Kobi takes, and Kobi gives... :)

Had ik me voorgenomen maar geen lange verhalen meer te schrijven, of af en toe zomaar een dag te prikken (ik kom namelijk nooit meer bij vanaf dag 3 tot nu)... halen jullie me weer een beetje over.
Ik zal es kijken wat ik kan doen. ;)
Enne foto's even te goed houden, volgen later, dus kijk nog maar een keer even terug bij de verhaaltjes. :D
(Ik zit op internet waar ik even niet bij mijn foto's kan)

I-am-singing-in-the-rain-kusjes

P.S.1 het muggenbultenverhaal vervolgt... De muggen zijn dol op me!! (Ook al! haha) En om een of andere reden vooral dol op mijn rechterbeen. Ik sta vol! Of het nu overdag of 's nachts is... ze vallen door de deet heen aan! En ze zijn nasty! Jeuken als hell! Grrrrr.... gelukkig geen grote plakaten meer als de eerste dagen. Maar nog steeds geen fraai gezicht.

P.S.2 De rustdag heeft goed gedaan. In ieder geval raak ik beter getraind. Vandaag 23 kilometer en pas het laatste half uur zere voetjes.

P.S.3 En mijn tas.... die zit nu heerlijk!!! ;o)

11 juli 2012 12:55 | Door: brigitte
coucou pelgrim Natasjke, blij weer wat van je te horen. Pelgrims zien af schat, anders zouden het geen pelgrims zijn niet waar..ja en dat klimaat daar was je niet zo op voorzien he?! Werken de mensen daar tijdens de dag??oh my God..lieve knuffel en kus..dank je voor het verslag

11 juli 2012 17:59 | Door: GGGiel
Natasja, je hebt het helemaal begrepen. soms moet je ook je verstand gebruiken, de kennismaking en de BBQ is je beloning. En tja, ik begrijp dat die "japanse" muggen je muggen ;-))

14 juli 2012 08:38 | Door: tante Greet en Frans
Lieve Natasja we hebben jou berichtjes gelezen het is toch niet zo
makkelijk he,,,, maar houd vol stiekem treinen en bussen mag ook wel eens.
xxx van oom Frans en tante Greet.

• 11 Juli 2012 - 12:55

Brigitte:

coucou pelgrim Natasjke,blij weer wat van je te horen.Pelgrims zien af schat,anders zouden het geen pelgrims zijn niet waar..ja en dat klimaat daar was je niet zo op voorzien he?!Werken de mensen daar tijdens de dag??oh my God..lieve knuffel en kus..dank je voor het verslag

• 11 Juli 2012 - 17:59

GGGiel:

• 14 Juli 2012 - 08:38

Tante Greet En Frans:

Lieve Natasja we hebben jou berichtjes gelezen het is toch niet zo
    makkelijk he,,,, maar houd vol stiekem treinen en bussen mag ook wel eens.

xxx van oom Frans en tante Greet.