Duiken op de Similan Eilanden - Reisverslag uit Ban Khao Lak, Thailand van Natasja Marcus - WaarBenJij.nu Duiken op de Similan Eilanden - Reisverslag uit Ban Khao Lak, Thailand van Natasja Marcus - WaarBenJij.nu

Duiken op de Similan Eilanden

Door: Natasja

Blijf op de hoogte en volg Natasja

31 December 2008 | Thailand, Ban Khao Lak


Khao Lak, 30 december 2008

Terug in Kao Lak!!

Het is weer goed om terug te zijn in Khao Lak. Heeeeerlijk!!
Christel en Laura zouden naar Ko Phan Nang gaan, een van de bekende feesteilanden, maar hebben besloten naar Phuket eiland te gaan. Hun eerste berichten dat het daar gaaf is, maar nog drukker dan in Ao Nang, maken dat ik erugggggg blij ben met mijn besluit.

Deze keer zoek ik toch wel wat meer bekende plekjes en oude bekenden op. Lee getroffen bij Scuba Groupies, onze hangout hier. Bij Marcel op de koffie geweest, en daar wat andere bekende gezichten voorbij zien komen. Ook een duikdag geboekt bij Siam, net als vorig jaar, en daar een uurtje met Patrick, de eigenaar zitten kletsen.

En de befaaaaaamde Mama's springrolls gegeten. Ohhhhhh, die zijn ongekend lekker!!

Verder lekker met mijn scootertje wat rondtoeren. Heerlijk wat weg van de grotere weg, lekker in het thaise leven. Sawadee Kaaahhh!!

Op 30 december ga ik duiken en zie ik Bee en Nigel van de duikschool. Nog meer bekenden!! Echt Leuk.
Zoals vertrouwd weer anderhalf uur op de speedboot naar de Similan Eilanden. Ook dit is weer een erg bumpy ride!!

Op de duikersboot ontmoet ik mijn Nederlandse duikinstructeur, met wie ik 2 duiken ga doen. Anoek is van mijn leeftijd en een hippieachtige levensgenieter die al 5 jaar in Thailand duikt. We hebben echt super leuke duiken!!
Alles heerlijk en goed gegaan. En de onderwaterwereld is hier echt super.
2 duiken van een uurtje. Als een klein visje in het water...;-) Blij dat ik deze weer in mijn log heb... straks eens kijken in Vietnam.

Verder geniet ik lekker van de dagen hier. Morgen Oud op Nieuw hier vieren, en 1 januari met de nachtbus terug naar Bangkok, om Lau en Chris daar te zien.
En dan... gaat het echte werk beginnen... en gaan we weer echt reizen!!

Onder-water-bubbels-kusjes


31 december 2009 08:17 | Door: Piet en Riet
Ha Natasja,
We dachten al hoe lang blijft ze in de drukte, geniet van de rust en goed reis verder in het nieuwe jaar.
Doei Piet en Riet

31 december 2009 08:29 | Door: Mir
Natasja,
een hele fijne jaar wisseling doorzo. Geniet van de pracht en neem de kracht met je mee.
Lieve groet,
Dane, Lola en Mirjam

31 december 2009 16:03 | Door: Maria en Semmy
Waar is dat lekkere visje voor mij miauw, mmmmm.
wat een mooie foto s.
denk dat ik maar ga boeken voor Thailand ipv Jordanie, het is daar weer flink hommeles in de regio.
fijne jaarwisseling.
xxxxxxxx

  • 31 December 2008 - 08:17

    Piet En Riet:

    Ha Natasja,
    We dachten al hoe lang blijft ze in de drukte, geniet van de rust en goed reis verder in het nieuwe jaar.
    Doei Piet en Riet

  • 31 December 2008 - 08:29

    Mir:

    Natasja,

    een hele fijne jaar wisseling doorzo. Geniet van de pracht en neem de kracht met je mee.

    Lieve groet,

    Dane, Lola en Mirjam

  • 31 December 2008 - 16:03

    Maria En Sammy:

    Waar is dat lekkere visje voor mij miauw,mmmmm.
    wat een mooie foto s.
    denk dat ik maar ga boeken voor Thailand ipv Jordanie,het is daar weer flink hommeles in de regio.
    fijne jaarwisseling.
    xxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Ban Khao Lak

Natasja

Welkom op mijn reissite !! Check hier waar ik op de wereld uithang en wat ik allemaal meemaak ! Samen met Maria en later met Christel ! Tenminste… als ik tijd heb om hier berichtjes voor jullie achter te laten. Want met een wereld te ontdekken… Spannende, ontroerende, saaie, spontane, indringende, ontnuchterende, fantastische, schrikbarende, opwekkende (en nog veel meer) berichtjes zullen jullie hier misschien kunnen vinden (maar misschien ook niet). En wie weet ook een fotooke af en toe ! En…als jullie tijd hebben, laat dan ook eens een berichtje achter ! Wil je een meer persoonlijk berichtje achterlaten dat niet voor iedereen te zien is, dan kun je ook mailen naar natasjamarcus@kpnplanet.nl. Iedereen persoonlijk terugberichten kost veel tijd, is de ervaring. En reistijd is te spannend om te verliezen… Dus, verwacht niet altijd een berichtje terug. Hoop dat jullie een beetje mee genieten van onze belevenissen !! See you soon (but not to soon) ! Reiskusjes van Natasja P.S. Alvast fijne kerstdagen en a happy new year !! Want ik ben er nie !

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 439
Totaal aantal bezoekers 517657

Voorgaande reizen:

27 November 2014 - 30 December 2014

Nepal - Gokyo meren en Everest Base Camp

05 Maart 2014 - 20 Maart 2014

Brazilië - Pipa

29 December 2013 - 29 December 2013

Korte reisjes 2013

17 Februari 2013 - 24 Februari 2013

Wintertocht in de Alpen 2013

25 Juni 2012 - 30 Augustus 2012

88 tempeltocht van Shikoku - Japan

02 Oktober 2011 - 24 Oktober 2011

Zanzibar

03 December 2010 - 26 December 2010

Nepal - Langtang & Helambu

06 December 2009 - 29 December 2009

Nepal - Annapurna Circuit

17 December 2008 - 30 Januari 2009

Thailand - Cambodja - Vietnam

06 Oktober 2007 - 02 Maart 2008

China - Nepal - Nieuw Zeeland - Thailand

Landen bezocht: