Fotootjes - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Natasja Marcus - WaarBenJij.nu Fotootjes - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Natasja Marcus - WaarBenJij.nu

Fotootjes

Door: Natasja

Blijf op de hoogte en volg Natasja

06 Januari 2009 | Thailand, Phuket

En de bijbehorende fotootjes van vandaag en gisteren.

6 januari 2009 12:58 | Door: Anke
He Meissie,
Gaat weer de goede kant op als ik die foto's zie! Heb gister jullie mam nog gesproken en hoor dat je snel weer deze kant op komt...Dan kletsen we zeker weer verder onder het genot van thee en chocolade (is wel nodig met die kou en sneeuw hier!)
Dikke knuffel

6 januari 2009 13:09 | Door: Carel
Dat was gisteren bij terugkeer op het werk even echt schrikken. Gelukkig is op deze foto weer een glunderend gezicht te zien - zo van alles komt goed!! Ik wens je een beter en verder gezond 2009 toe vanuit ijskoud Helmond. Toi toi!

6 januari 2009 13:14 | Door: Zien
Sjesusssssssss, das wel te zien da de meek up mi rechs is angebracht....
Ach ge wit wi ut zi he ;-)
XX, oe Matje

6 januari 2009 13:19 | Door: Marian
Hoi Natasja,
Gelukkig, de foto's bevestigen de reeds toegezonden verhalen. Je ziet er weer kei goed uit!!! Rustig aan hé!!
Groetjes vanuit een ijskoud Helmond,
Marian van den Nieuwenhof

6 januari 2009 18:16 | Door: mcpius
ahhh, wa benne ene watje......, groetjes en wel thuis, doei....

6 januari 2009 23:26 | Door: Onno
Hey Natas!!
Heel veel beterschap en succes met het herstel! Hopen dat de vlucht naar Amsterdam een beetje comfi is... Zelf ben ik volgende maand weer thuis voor 3 weken en kunnen zeker wel ergens afspreken!
Take care!!
xxx Onno

7 januari 2009 08:40 | Door: tante astrid
hee goeike,
heb je het survivalpakketje toch nog open moeten maken...he toch. Ik had het eigenlijk niet gedacht, dat het nodig zou zijn. Hier is het nog steeds ijskoud en als ik jou op blote voetjes zie brrrrrrrrrr....als ze daar wantjes hebben dan kopen he! vanmorgen n paar foto's van mijn tuintje gemaakt. Maar die kan ik je nog niet sturen/plaatsen dus die hou je tegoed (voor het geval het gaat dooien en je niks hebt gezien) maar van de andere kant...misschien komt er een elfstedentocht, kan je lekker gaan kijken! Dikke knuffels, ik ga nu mijn huisje wat poetsen (jaja, ik)doei tot gauw

7 januari 2009 09:38 | Door: Geerthetbelgje
Hé hoe broos zit je daar op je bedje, maar al weer helemaal fier dat je jezelf kan verzorgen hé. Hier in Belgie tot -22° deze nacht..ik vertrek straks naar Ardennen om alles te checken. Groetjes van Patrick en de bende. Laat je nog maar effe lekker pamperen. Greetzzzzzzzz

8 januari 2009 12:31 | Door: Wilma
Pech, pech en nog eens pech. Wat heb je je verheugd op nog een lange reis. Wat een pech dat die nu door een ongeluk een stuk wordt ingekort. Maar ow wat een geluk dat je er toch nog zo vanaf bent gekomen. Natasja als je dit leest ben je waarschijnlijk al onderweg naar Nederland. Mocht dit niet zo zijn dan hoop ik dat de reis goed zal verlopen en dat je niet te veel last van je schouder hebt tijdens de lange reis. Ben je al thuis, ga dan eerst eens goed uitrusten en je lekker laten verwennen door je mama. Ik hoop dat je gauw weer te zien op de "gang", kunnen we weer lekker bijkletsen.
Groetjes Wilma

• 06 Januari 2009 - 13:09

Carel:

• 06 Januari 2009 - 13:14

Zien:

Sjesusssssssss, das wel te zien da de meek up mi rechs is angebracht....
    Ach ge wit wi ut zi he ;-)

XX, oe Matje

• 06 Januari 2009 - 13:19

Marian:

Hoi Natasja,

Groetjes vanuit een ijskoud Helmond,
    Marian van den Nieuwenhof

• 06 Januari 2009 - 18:16

Mcpius:

ahhh, wa benne ene watje......, groetjes en wel thuis, doei....

• 06 Januari 2009 - 23:26

Onno: