Fotootjes - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Natasja Marcus - WaarBenJij.nu Fotootjes - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Natasja Marcus - WaarBenJij.nu

Fotootjes

Door: Natasja

Blijf op de hoogte en volg Natasja

06 Januari 2009 | Thailand, Phuket


En de bijbehorende fotootjes van vandaag en gisteren.

6 januari 2009 12:58 | Door: Anke
He Meissie,
Gaat weer de goede kant op als ik die foto's zie! Heb gister jullie mam nog gesproken en hoor dat je snel weer deze kant op komt...Dan kletsen we zeker weer verder onder het genot van thee en chocolade (is wel nodig met die kou en sneeuw hier!)
Dikke knuffel

6 januari 2009 13:09 | Door: Carel
Dat was gisteren bij terugkeer op het werk even echt schrikken. Gelukkig is op deze foto weer een glunderend gezicht te zien - zo van alles komt goed!! Ik wens je een beter en verder gezond 2009 toe vanuit ijskoud Helmond. Toi toi!

6 januari 2009 13:14 | Door: Zien
Sjesusssssssss, das wel te zien da de meek up mi rechs is angebracht....
Ach ge wit wi ut zi he ;-)
XX, oe Matje

6 januari 2009 13:19 | Door: Marian
Hoi Natasja,
Gelukkig, de foto's bevestigen de reeds toegezonden verhalen. Je ziet er weer kei goed uit!!! Rustig aan hé!!
Groetjes vanuit een ijskoud Helmond,
Marian van den Nieuwenhof

6 januari 2009 18:16 | Door: mcpius
ahhh, wa benne ene watje......, groetjes en wel thuis, doei....

6 januari 2009 23:26 | Door: Onno
Hey Natas!!
Heel veel beterschap en succes met het herstel! Hopen dat de vlucht naar Amsterdam een beetje comfi is... Zelf ben ik volgende maand weer thuis voor 3 weken en kunnen zeker wel ergens afspreken!
Take care!!
xxx Onno

7 januari 2009 08:40 | Door: tante astrid
hee goeike,
heb je het survivalpakketje toch nog open moeten maken...he toch. Ik had het eigenlijk niet gedacht, dat het nodig zou zijn. Hier is het nog steeds ijskoud en als ik jou op blote voetjes zie brrrrrrrrrr....als ze daar wantjes hebben dan kopen he! vanmorgen n paar foto's van mijn tuintje gemaakt. Maar die kan ik je nog niet sturen/plaatsen dus die hou je tegoed (voor het geval het gaat dooien en je niks hebt gezien) maar van de andere kant...misschien komt er een elfstedentocht, kan je lekker gaan kijken! Dikke knuffels, ik ga nu mijn huisje wat poetsen (jaja, ik)doei tot gauw

7 januari 2009 09:38 | Door: Geerthetbelgje
Hé hoe broos zit je daar op je bedje, maar al weer helemaal fier dat je jezelf kan verzorgen hé. Hier in Belgie tot -22° deze nacht..ik vertrek straks naar Ardennen om alles te checken. Groetjes van Patrick en de bende. Laat je nog maar effe lekker pamperen. Greetzzzzzzzz

8 januari 2009 12:31 | Door: Wilma
Pech, pech en nog eens pech. Wat heb je je verheugd op nog een lange reis. Wat een pech dat die nu door een ongeluk een stuk wordt ingekort. Maar ow wat een geluk dat je er toch nog zo vanaf bent gekomen. Natasja als je dit leest ben je waarschijnlijk al onderweg naar Nederland. Mocht dit niet zo zijn dan hoop ik dat de reis goed zal verlopen en dat je niet te veel last van je schouder hebt tijdens de lange reis. Ben je al thuis, ga dan eerst eens goed uitrusten en je lekker laten verwennen door je mama. Ik hoop dat je gauw weer te zien op de "gang", kunnen we weer lekker bijkletsen.
Groetjes Wilma

  • 06 Januari 2009 - 12:58

    Anke:

    He Meissie,

    Gaat weer de goede kant op als ik die foto's zie! Heb gister jullie mam nog gesproken en hoor dat je snel weer deze kant op komt...Dan kletsen we zeker weer verder onder het genot van thee en chocolade (is wel nodig met die kou en sneeuw hier!)

    Dikke knuffel

  • 06 Januari 2009 - 13:09

    Carel:

    Dat was gisteren bij terugkeer op het werk even echt schrikken. Gelukkig is op deze foto weer een glunderend gezicht te zien - zo van alles komt goed!! Ik wens je een beter en verder gezond 2009 toe vanuit ijskoud Helmond. Toi toi!

  • 06 Januari 2009 - 13:14

    Zien:

    Sjesusssssssss, das wel te zien da de meek up mi rechs is angebracht....
    Ach ge wit wi ut zi he ;-)

    XX, oe Matje

  • 06 Januari 2009 - 13:19

    Marian:

    Hoi Natasja,

    Gelukkig, de foto's bevestigen de reeds toegezonden verhalen. Je ziet er weer kei goed uit!!! Rustig aan hé!!

    Groetjes vanuit een ijskoud Helmond,
    Marian van den Nieuwenhof

  • 06 Januari 2009 - 18:16

    Mcpius:

    ahhh, wa benne ene watje......, groetjes en wel thuis, doei....

  • 06 Januari 2009 - 23:26

    Onno:

    Hey Natas!!

    Heel veel beterschap en succes met het herstel! Hopen dat de vlucht naar Amsterdam een beetje comfi is... Zelf ben ik volgende maand weer thuis voor 3 weken en kunnen zeker wel ergens afspreken!

    Take care!!

    xxx Onno

  • 07 Januari 2009 - 08:40

    Tante Astrid:

    hee goeike,
    heb je het survivalpakketje toch nog open moeten maken...he toch. Ik had het eigenlijk niet gedacht, dat het nodig zou zijn. Hier is het nog steeds ijskoud en als ik jou op blote voetjes zie brrrrrrrrrr....als ze daar wantjes hebben dan kopen he! vanmorgen n paar foto's van mijn tuintje gemaakt. Maar die kan ik je nog niet sturen/plaatsen dus die hou je tegoed (voor het geval het gaat dooien en je niks hebt gezien) maar van de andere kant...misschien komt er een elfstedentocht, kan je lekker gaan kijken! Dikke knuffels, ik ga nu mijn huisje wat poetsen (jaja, ik)doei tot gauw

  • 07 Januari 2009 - 09:38

    Geerthetbelgje:

    Hé hoe broos zit je daar op je bedje, maar al weer helemaal fier dat je jezelf kan verzorgen hé. Hier in Belgie tot -22° deze nacht..ik vertrek straks naar Ardennen om alles te checken. Groetjes van Patrick en de bende. Laat je nog maar effe lekker pamperen. Greetzzzzzzzz

  • 08 Januari 2009 - 12:31

    Wilma:

    Pech, pech en nog eens pech. Wat heb je je verheugd op nog een lange reis. Wat een pech dat die nu door een ongeluk een stuk wordt ingekort. Maar ow wat een geluk dat je er toch nog zo vanaf bent gekomen. Natasja als je dit leest ben je waarschijnlijk al onderweg naar Nederland. Mocht dit niet zo zijn dan hoop ik dat de reis goed zal verlopen en dat je niet te veel last van je schouder hebt tijdens de lange reis. Ben je al thuis, ga dan eerst eens goed uitrusten en je lekker laten verwennen door je mama. Ik hoop dat je gauw weer te zien op de "gang", kunnen we weer lekker bijkletsen.

    Groetjes
    Wilma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Phuket

Natasja

Welkom op mijn reissite !! Check hier waar ik op de wereld uithang en wat ik allemaal meemaak ! Samen met Maria en later met Christel ! Tenminste… als ik tijd heb om hier berichtjes voor jullie achter te laten. Want met een wereld te ontdekken… Spannende, ontroerende, saaie, spontane, indringende, ontnuchterende, fantastische, schrikbarende, opwekkende (en nog veel meer) berichtjes zullen jullie hier misschien kunnen vinden (maar misschien ook niet). En wie weet ook een fotooke af en toe ! En…als jullie tijd hebben, laat dan ook eens een berichtje achter ! Wil je een meer persoonlijk berichtje achterlaten dat niet voor iedereen te zien is, dan kun je ook mailen naar natasjamarcus@kpnplanet.nl. Iedereen persoonlijk terugberichten kost veel tijd, is de ervaring. En reistijd is te spannend om te verliezen… Dus, verwacht niet altijd een berichtje terug. Hoop dat jullie een beetje mee genieten van onze belevenissen !! See you soon (but not to soon) ! Reiskusjes van Natasja P.S. Alvast fijne kerstdagen en a happy new year !! Want ik ben er nie !

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 457
Totaal aantal bezoekers 519089

Voorgaande reizen:

27 November 2014 - 30 December 2014

Nepal - Gokyo meren en Everest Base Camp

05 Maart 2014 - 20 Maart 2014

Brazilië - Pipa

29 December 2013 - 29 December 2013

Korte reisjes 2013

17 Februari 2013 - 24 Februari 2013

Wintertocht in de Alpen 2013

25 Juni 2012 - 30 Augustus 2012

88 tempeltocht van Shikoku - Japan

02 Oktober 2011 - 24 Oktober 2011

Zanzibar

03 December 2010 - 26 December 2010

Nepal - Langtang & Helambu

06 December 2009 - 29 December 2009

Nepal - Annapurna Circuit

17 December 2008 - 30 Januari 2009

Thailand - Cambodja - Vietnam

06 Oktober 2007 - 02 Maart 2008

China - Nepal - Nieuw Zeeland - Thailand

Landen bezocht: