Reacties - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Natasja Marcus - WaarBenJij.nu Reacties - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Natasja Marcus - WaarBenJij.nu

Reacties

Door: Christel

Blijf op de hoogte en volg Natasja

05 Januari 2009 | Thailand, Phuket

Susan | 5 januari 2009
Ik zeg altijd dat je alles moet hebben meegemaakt in je leven, maar om nou een week te verblijven in een Thais ziekenhuis . Ik was in New York ook een middagje op zoek naar George Clooney, maar die bleek in een ander ziekenhuis te werken...
Maar goed, ik hoop dat Natasja goed herstelt en dat jullie snel weer naar huis mogen (sneeuw vanmorgen!!!). Ik ga zo 's kijken wie er op dit vreselijk vroege tijdstip al op kantoor is voor de gebruikelijke nieuwjaarswensen. Wordt dus een productief ochtendje . Geniet nog even van de Starbucks.. ik heb ze op Schiphol na, nog niet gesignaleerd in Nederland

Jaap, Wera en Mo | 5 januari 2009
Hoi daar aan de andere kant. Fijn om te lezen dat het al weer wat beter gaat met Natasja.
Het is wel een domper op jullie vakantie, maar het zij zo... Hier is het koud, ligt wat sneeuw wat weer ijs is geworden. De winterboots tevoorschijn gehaald, en we doen zelfs een hemd aan. En dat is lang geleden hoor!!!
Voor Ollie, onze nieuwe aanwinst een echt dwergteckel, is het extra koud. Hij loopt natuurlijk met zijn korte pootjes dicht bij de grond. Nog effe en hij moet een jasje aan, dan loopt Jaap denk ik niet meer met hem...
Maar goed, niet klagen het is winter, dus....
Hoop dat Natasja snel het ziekenhuis uit mag en dat jullie samen nog wat leuke dingen kunnen ondernemen.
Groetjes en dikke kus, JWM

@lgo | 5 januari 2009
Hey meisjes,
Ik ben blij om te zien dat alles de goede kant op gaat. Ik zal dat ook nog ff nadrukkelijk tegen die kleine meid zeggen want die wil nu ineens alleen maar tante christel bellen, en niet voor tante christel, sorry chris, maar om te horen of alles wel goed gaat met natas. "Of moet ik daar ook tante tegen zeggen?" Hahaha, grappig kind he!!

Nou gister Laura in haar armen gevlogen, samen ff een potje staan te janken en toen weer verder met de repetitie. De meiden van de dansschool moeten echt gedacht hebben dat we gestoord zijn. Maar goed dat klopt ook wel (een beetje )
Oja en Chris, thanx 4 the big hug!!! Hij was lekker!! Hihi!
Dikke kus voor jullie allebei! Ook van mijn meisje!!
Luv ya @

Maria | 5 januari 2009
Hoi Christel,
even een vraagje, hoe gaat Natasja na ontslag uit ziekenhuis zich kleden want ik denk dat ze niet in een bloes of trui kan met de arm,of hebben jullie al geoefend?? Moeders he!
gr. Maria

Esther (@work) | 5 januari 2009
Ha wijffie,
Ik heb een mailtje van Brigitte uit je mailbox op het werk geplukt over je vlucht. Laat je even weten waar ik deze naartoe door kan sturen??
Liefs Es

anne | 5 januari 2009
Hee Chris!
Fijn dat het beter gaat met Natas! Kan ook bijna niet anders met zo'n perfecte personal nurse naast de lieve thai-thai popjes!
Probeer nog een paar zonnestralen mee te pikken...het is hier echt te koud! Ik weet zeker dat je gelijk naar de sneeuw verlangt als je terug bent!!
kus an

brenda | 6 januari 2009
Zo, was ff een weekje vrij en heb meteen mijn mailbox vol met verhalen. Ze begonnen leuk en jaloersmakend maar helaas werd de toon toch anders. Ik ken Natascha niet maar vind het heel vervelend voor je! Hoop dat je je snel weer beter voelt zonder al te veel pijn, want schijnt nogal pijnlijk te zijn zo'n sleutelbeenbreuk en niet zo handig ivm aankleden enzo.
Chris, wist altijd al dat je heel lief bent, maar zoals je nu in je rol als verzorgende zit, vind ik je nog liever. Voor jou wens ik dit jaar dat er heel snel een net zo'n lieve schat in jouw leven komt die goed voor jou gaat zorgen!
Heb toch nog hopelijk wat plezier en ga nog even een uurtje op het strand liggen, want hier is het -10! Duzsssss.
tot snel. Dikke kus.
Brenda

Fenna | 6 januari 2009
Fijn dat het weer beter gaat!
Hier valt na jullie beleving veel (nee, nog net niet alles) in het niet. Alleen nog over het weer te praten..
Inmiddels vannacht -17,2 geweest! Houd het nog maar even vol daar, Natasja rustig revalideren en hopelijk samen nog wat warmte meepakken..
Tenzij je (C) graag wilt schaatsen natuurlijk.
(en 't Culemborgse nieuwjaarsontbijt is weer achter de rug)

Roger Jansen | 6 januari 2009
Ha Christel,
We kennen elkaar niet, maar ben via de site van Natasja, die ik ken uit mijn schooljeugd als een zeer leuk en aardige meid, op jou site terecht gekomen. Ik volg Natasja meestal via haar website als ze aan het reizen is. Ik wil even tegen jou zeggen dat je een Topper bent dat je zo goed zorgt voor Natasja, die helaas nu zo veel pech heeft. Zorg de rest van haar verblijf nog goed voor haar en houd ons op de hoogte.
Grtz Roger Jansen

Lau |6 januari 2009
Hee meiden.. daar zit ik dan achter mijn laptopje.. (blijft een mooi dingetje) om een ook een berichtje te plaatsen net zoals al die andere lieve mensen. Ik weet wat het doet om even iets te horen (lezen) van het thuisfront! Vandaar!
Het blijft raar om niet bij jullie te zijn.. maar goed.. weet dat jullie het wel redden daar met z'n tweetjes.

Chrissy ik ben gister bij jou ouders geweest en Natas ik ga donderdagochtend lekker bij jou moeder op de koffie!!
Dat is aan mij wel besteed he koffie leuten...Heerlijk
Weten jullie al iets meer over de mogelijkheden voor een vlucht terug? Ben benieuwd... wanneer ik jullie kan ophalen...
nou schatjes pas goed op elkaar! big hugh van mij xxx

Suus 6 januari 2009
Op zij op zij op zij, maak plaats maak plaats maak plaats, ik heb een ongeloofelijke haast, ik moet nog smsen site checken berichtje plaatsen smsen berichtjes lezen site checken smsen en weer door gaaaaaaan!! AAAAAAARGH ben echt bekaf, kom alsjeblieft snel terug naar NL zodat ik het wat rustiger aan kan doen want mijn laptop crashed!! ;-D Nee hoor lieve schat, geniet van je verhalen en je smsjes. Probeer ondanks jullie rotervaring toch nog even te genieten van je rust, de zon, de zee, de gedachten, je gedachten, JOUW gedachten... De hele dag voor Tasje zorgen is natuurlijk toppie (had echt niet anders van je verwacht en dat maakt je een kanjer) maar probeer wanneer het eventjes kan ook even je eigen uurtjes rust te pakken, f tijd voor Chris zeg maar. Is moeilijk voor je, snap ik, maar ook wel goed denk ik. Wanneer je thuis komt kan je nog genoeg 'racen' en voor je het weet zit je weer in het overvolleagendaritme en ben je weer afhankelijk van alle materie
Enfin, hoe het ook zij, ik ben iedere dag in gedachten bij jou en bij Natas. Luv u velly much mister en tot snel oelepetoet! X

Onno | 7 januari 2009
Hey Christel en Natasja!
Beterschap en een goed 2009 toegewenst vanuit Airlie Beach! Hoe lang blijven jullie nog in Thailand? Ik probeer alle verhalen te volgen, maar zit 6 dagen per week op het water zonder internet. Zelf kom ik rond 9 februari aan in NL en de 26ste vlieg ik weer uit, terug naar Brisbane! Mochten jullie in die tijd ook in Nederland zijn, laat het het maar weten!
Hopen dat jullie weer snel op reis kunnen en succes!
Cheers!! x Onno

Onno | 7 januari 2009
Lees net de eerdere stukjes (altijd handig om de verhalen van achter naar voren te lezen ) Dat is allemaal mooi shit om zo de reis te moeten beeindigen.... Alsnog heel erg veel succes en we spreken elkaar!
Take care! xx Onno

Sanne | 8 januari 2009
Chris,
Wat een pech zeg, wat jammer. Gelukkig heb je er wel al hele mooie weken opzitten.
Fijn dat het nu weer beter gaat met Natasja.
Ga je nu maandag alweer beginnen? Kunnen we wel weer mailen Joehoe! Spreek je snel!
Dikke kus

Annemieke | 8 januari 2009
Lieve schatten, Eindelijk heb ik jullie gevonden. Door de verhuizing heb ik jullie berichtjes niet gezien. Geen tijd gehad om mail te lezen maar ook geen reminder gekregen dat er berichtjes waren. Ik hoorde gisteren het verhaal van Claudia. Tjee, wat een verhaal en wat klote.
Ik hoop dat het wat beter gaat. Ik heb nog niet alles kunnen lezen. Ik wilde eerst ff reageren en laten weten dat ik jullie niet vergeten ben, ook al was er dan geen teken van leven.
Dikke kus, meiden. Veel liefs van ons uit Schijndel

Lau | 8 januari 2009
Hee Chrissy... mis jullie!!!
xx